وضعیت قرمز در کهگیلویه با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا: عدم مدیریت در کنترل ورودی های شهری کهگیلویه بزرگ/ضعف بیش از پیش مدیریت در کهگیلویه در مقابله با کرونا/مسئولان شهرستان جوابگو باشند

روند رو به رشد مبتلایان به ویروس کرونا و ثبت ۲ مورد فوتی در شهرستان کهگیلویه وضعیت را بیش از پیش وخیم تر نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از عصرزاگرس؛ پس از اعلام سازمان بهداشت جهانی مبنی بر عبور کوید ۱۹ از اپیدمی وتبدیل آن به پاندمی ، حساسیت ها و تلاش ها برای کنترل آن در دنیا بشدت افزایش یافت به گونه که در اکثر کشورهای دنیا کار به تعطیلی و حتی قرنطیه ی شهرها هم رسید.
در این بین کشور ایران نیز برای مقابله با بیماری بشدت مسری، با شعار #کروناراشکستمیدهیم وارد عمل شده و طی بخشنامه های متعدد از سوی مقامات ذی صلاح کشور، دستور ماکد شده است که از هیچ اقدام پیش گیرانه ای برای مبارزه با این بیماری دریغ نکنند ، در بیشتر شهرهای کشور با استناد به همین دستورالعمل ها محدودیت های برای تردد و فعالیت های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته اند، شهرستان کهگیلویه به علت گردش پذیر بودن ، در این ایام مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگرانی قرار گرفته که بدون آگاهی از خطر ویروس کرونا به مسافرت می روند.

از طرف دیگر بجز در حیطه ی میدان مرکزی شهر، در سایر نقاط شهر دهدشت همچنان، فروشگاه ها و حتی آرایشگاه ها به فعالیت خود ادامه می دادند تا ۱۵ مورد مثبت در کهگیلویه پیدا شد و فرماندار کهگیلویه روز های اوایل تنها به ارائه آماری اکتفا کرد که فرمانداری هیچ نقشی در به سرانجام رساندن آنها نداشت .

فرماندار کهگیلویه نه تنها خود هیچ ایده و راهکاری برای مقابله با این بیماری ندارد ، حتی توانایی کپی کردن از اقدامات سایر شهر ها را نیز نداشت، فرماندار شهرستانی که از کم برخوردارترین شهرستانهای کشور در زمینه امکانات بهداشتی و درمانی است.

ورودی های دهدشت همچنان بدون کنترل است وفرماندار دلخوش به چند آمار است که نقشی در آن ندارد وآمار رو به افزایش است.
اینها تنها بخشی از نقاط ضعف عملکرد فرمانداری در مرکز شهرستان کهگیلویه یعنی شهر دهدشت است در صورتیکه در بخش های دیشموک و قلعه رئیسی حتی ساده ترین و ابتدایی ترین اقدامات حفاظتی در مقابله با کرونا انجام نگرفته است.

اما اخیر در فضای مجازی نمره قبولی به فرماندار کهگیلویه داده شد آیا رتبه دوم مثبت بودن در بیماری کرونا وثبت ۱۶ مورد مثبت به کرونا نمره قابل قبولی میگرد.

تعطیلی صنوف استانی بود ورودی ها کنترلی صورت نمی گیرد واگر کوچکترین کاری صورت گرفت بعد از آلوده شدن شهر است ومی توان گفت کارهای فرماندار نوش داروی بعد از مرگ سهراب است.

انتظار می رود که فرماندار محترم به جای آمارسازی و فرار به جلو دست به اقدامات عملی برای مقابله با این ویروس بزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *