استقبال شعر دوستان از سومین نشست حافظ شناسی/ وقتی لاهوتی از شیرینی ایام عاشقی در جوانی می گوید

سومین نشست ادبی حافظ شناسی و محفل حافظ خوانی و شعر خوانی درفرهنگسرای شهرستان کهگیلویه برگزارشد.

سومین نشست حافظ شناسی و محفل حافظ خوانی در روز یکشنبه ۵آذرماه ۹۶  در سالن فرهنگ سرای کهگیلویه وبا همکاری اداره فرهنگ و ارشاد با حضور اساتید، دانشجویان، شاعران و حافظ دوستان و تنی چنداز مسئولین محلی برگزار شد.

دراین مراسم سیدقادر لاهوتی از چهره های شناخته شده شهرستان در عرصه سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی به عنوان تحلیلگر در این مراسم حضور داشت، به تشریح غزل شماره  چهارم حافظ پرداخت که تسلط و بیان این استاد دانشگاه باعث شد تا این محفل بیش از پیش برای علاقه مندان جذاب باشد.

در ادامه دکتر لاهوتی از طبع عاشقانه حافظ شاعر بلند آوازه ایرانی یاد کرد و در تشریح یکی از ابیات این غزل شیرین حافظ از شیرینی عشق و عاشقی در دوران جوانی گفت که برای شرکت کنندگان در این نشست ادبی بسیار جالب بود.

نکته جالب توجه در خصوص شرکت کنندگان در این محفل ادبی این بود که از سلایق و گرایش های سیاسی و تحصیلی متفاوتی حضور داشتند که خود گواه اقبال ادب و فرهنگ در بین جامعه امروزی است که نیاز است با توجه به پتانسیل موجود در بین نسل امروز و با توجه به مدیریت فعلی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه این امید است که روز به روز شاهد گسترش فرهنگ شعر و ادب باشیم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *