نماینده کهگیلویه بزرگ در واکنش به انتخاب گزینه تحمیلی به شورای جدید به عنوان شهردار دهدشت:مطمئناً سرنوشت شهر بدتر از دوره گذشته خواهد شد / مردم به شورا اعتماد نخواهند کرد

نماینده کهگیلویه خطاب به اعضای شورای اسلامی شهردهدشت گفت: برای رضای خدا تصمیم بگیرید و از هیچ قدرتی جز خداوند نترسید، منافع مردم و شهر را در نظر بگیرید بنده هم تمام قد پشتیبان شما خواهم بود.

به گزارش حرف مردم، بعد از انتخابات و روی کار آمدن شورای جدید در شهر دهدشت و با توجه به اینکه مردم این شهر در چهار سال گذشته به علت سیاست های غلط شورا و شهرداری که به جای امر خدمت رسانی به مردم، دائما فضای جنگ و جدال بین شهرداری و تعدادی از اعضا شورا بود و این کش مکش ها به فضای عمومی جامعه شهری سرایت کرده بود و مردم از حق اولیه خود باز داشت، در انتخابی جدید مردم دهدشت به رد کردن اعضا قبلی شورا شهر دهدشت در انتخابات، خواسته خود را مبنی بر انتخاب افرادی که مدافع حقوق شهروندی خود باشند بیان کردند.

از آنجا که انتخاب شهردار اولین آزمون شورا شهر جدید از سوی مردم بود تا بتوانند خود را در مقابل رای یی که گرفتند اثبات کنند، اما در همین ابتدای کار چانه زنی یه فرد بازنشسته سیاسی نزدیک به دولت در اصرار بر انتخاب یک فرد نزدیک به جریان خود که گزینه پیشنهادی هیچ کدام از اعضای شورا شهر نبود، نگرانی ها را بیش از پیش کرد و صدای همه ی اقشار مختلف را درآورد تا آنجایی که نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در حاشیه افتتاح سالن ورزشی دهدشت گریزی به وضعیت شورای شهر و گمانه‌زنی‌های انتخاب شهردار زد و اظهار داشت: اولین بار است زبان باز می‌کنم و از برادران شورای شهر درخواست دارم.

عدل هاشمی‌پور در ادامه تصریح کرد: رئیس و اعضای شورای شهر به داد دهدشت برسید، فرصت‌ها زود گذرند و مسؤولیت‌ها به سرعت می‌گذرد.

وی، با بیان اینکه مبلمان شهری دهدشت فرسوده و معیوب است، بیان کرد: اعضای شورای شهر فارغ از مسایل جناحی، باندبازی و طایفه‌گری به رفع مشکلات شهر کمک کنند.

هاشمی‌پور، افزود: اگر شورای شهر وارد بازی جناحی و مسایل حاشیه شد مطمئناً سرنوشت شهر بدتر از دوره گذشته خواهد شد و مردم به شورا اعتماد نخواهند کرد.

وی، تأکید کرد: برای رضای خدا تصمیم بگیرید و از هیچ قدرتی جز خداوند نترسید، منافع مردم و شهر را در نظر بگیرید بنده هم تمام قد پشتیبان شما خواهم بود.

حرف مردم، قطعا اگر شورا جدید بخواهد زیر بار این انتخاب تحمیلی برود در حالی که اکثریت جامعه فرهنگی، سیاسی و علمی و شهرستان خواهان استقلال شورا شهر دهدشت هستند، مردم رای اعتمادی که به این شورا دادند پس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *