فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت:۸۳ برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهار شهرستان

به گزارش حرف مردم ، سعید برومندزاده صبح امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را تشریح کرد.

برومندزاده از اجرای ۸۳ برنامه در قالب ۳۳ عنوان طی هفته بسیج در شهرها و بخش‌های شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به تبعیت و الگوبرداری از پیاده‌روی عظیم زوار حسینی در کربلا، ۲ همایش پیاده‌روی اربعین در چاروسا و سوق برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: این مراسم نمادین روز یکشنبه همزمان با اربعین حسینی از بقعه شاهزاده یوسف(ع) تا مرقد امامزاده پیر شهید (ع) واقع در روستای بلوط بنگان برگزار می‌شود.

وی افزود: جاماندگان پیاده‌روی عظیم اربعین کربلا از نقاط مختلف بخش چاروسا به سمت امامزاده سید محمود(ع) پیاده‌روی می‌کنند.

برومندزاده تجلیل از بسیجیان حوزه‌های مقاومت شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در دهدشت و دیگر شهرها، سرکشی از خانواده معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدای پایگاهی دیشموک را از جمله برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و گفت: میقات حلقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

این مسؤول با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و تحولات سیاسی تصریح کرد: بسیج به منزله یک ارگان یا سازمان نیست بلکه نقش مردمی بسیج است که کارها را پیش می‌برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه ظرفیت‌سازی و مشارکت افزایی در جامعه ناشی از بسیج مردمی است افزود: در نظام اسلامی بسیج به عنوان یک تفکر پایه‌ریزی شده و هر جایی این تفکر وجود داشته باشد موفقیت حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: چیزی که باعث شد در همه عرصه‌های انقلاب به موفقیت برسیم و در هشت سال دفاع مقدس نیز در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کردیم همین تفکر بسیجی بود.

برومندزاده تاریخچه شکل‌گیری بسیج را از صدر اسلام عنوان کرد و یادآور شد: پیامبر اسلام در مقابله با مشرکان و صف‌آرایی با دشمن با جمع کردن مردم به محوریت مساجد بسیج را پایه‌ریزی کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *