عدم حضور دوربین صدا و سیما در جلسه برجام داد تاجگردون را در آورد!

برخی اعضا و نمایندگان غیر عضو حاضر در کمیسیون سؤالات و دغدغه هایی را مطرح می کنند که به نظر نمی رسد جنبه عمومی و کارشناسی داشته باشد. این سؤالات بیشتر ناظر بر برخی دغدغه های شخصی و چه بسا جناحی است، بخصوص که دوربین های صدا و سیما هم در جلسه حاضر هستند. حال آنکه سؤالها قاعدتاً باید ناظر بر رفع ابهام های موجود در جامعه و کارشناسان باشد.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون ویژه برجام در مطلبی که در روزنامه ایران به چاپ رسیده است از عدم حضور دوربین و گروه فیلم برداری در برخی جلسات کمیسون بررسی برجام انتقاد کرده است.

متن کامل این خبر به شرح زیل می باشد:

جلسات کمیسیون ویژه مجلس برای بررسی «برجام» از آغاز به کار خود، میهمان برخی شخصیت ها و عمدتاً اعضای تیم مذاکره کننده پیشین و فعلی بود است.

این جلسات توسط تیم تصویربرداری صدا و سیما ضبط و از شبکه خبر پخش می شد، اما روز گذشته وقتی جلسه کمیسیون با حضور آقایان عراقچی، نهاوندیان، انصاری و قشقاوی آغاز شد، خبری از خبرنگاران صدا و سیما نبود. غیبت آنها با اعتراض برخی اعضا و از جمله حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس روبه رو شد. ایشان بخصوص انتقاد کردند که چرا وقتی تیم مذاکره کننده پیشین حضور دارند، همه دوربین های صدا و سیما حاضر هستند ولی امروز غایبند. زاکانی، رئیس کمیسیون توضیح داد که ظاهراً اشتباهی صورت گرفته است. به گفته ایشان، جلسه بعد از ظهر کمیسیون قرار نبوده ضبط شود و شاید تیم تصویربرداری سیما تصور کرده اند جلسه صبح هم نیازی به ضبط و پخش ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *