بذرپاش در یاسوج:مدیریت کلی در یک حلقه خسته بی انگیزه هست/ مدیریت توسط ژنرالهای خسته اند که انگیزه ای ندارند!!!

به گزارش حرف مردم، در نشست‌هایی تحت عنوان جوان مومن و انقلاب که شروع آن با سخنرانی سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در یاسوج بود،این هفته با حضور مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه یافت.

*مشروح سخنان بذرپاش در یاسوج *

جوانی سر رشته خیلی از خلاقیتها  و ابتکارات هست از شما سوال کنند ۳۷ سال از انقلاب گذشته همیشه میخواهند مثالهای خوب را بزنند اول انقلاب را مثال می زنند، خبر دارید جنگ را چطور اداره کردند؟ بله خبر داریم که آقای وزیر آن موقع که شما ۲۶ سالت بود این کارهای بزرگ را کردید، به قدری گشتم میدانم مشکلات کشور از چه جمسی است.

کشور ما اخیرا از یک عده خودکارشناس پندار رنج می برد و مشکلات را به کمیته های کارشناسی ارجاع می دهند که این کمیته ها کمیته های کارنکن هست هیچ کسی هم پیگیری نمی کند و هیچ نهاد نظارتی هم ورود پیدا نمی کند، یکی از اشکالات مدیریتی این هست که شاخصها رعایت نمی شود، یاد هم گرفتند که با یک کمیته شکل دادن ، کشور ما از این کمیته ها رنج می برد.

مدیریت کلی در یک حلقه خسته بی انگیزه هست، مدیریت توسط ژنرالهای خسته اند که انگیزه ای ندارند برای کار، در سوابقشان نگاه کنید عموما کارهایشان در سنین جوانی بود، کشور راهی جز جوانگرایی ندارد، هر جناحی بیاید اگر روح جوانی دمیده نشود همین است که همین هست.

قرار نبود از مردم بگذریم و نجومی بگیر بشویم، قرار شهدای مدافع حرم این بود؟ اگر کسی سایه جنگ را از سر کشور برداشت همین جوانها بودند، ژنرالها فقط ژست می گیرند نمی خواهند قبول کنند، جوانها را برای فضای مجازی و شب انتخابات می خواهند.

موضوعی برای گفتن ندارند مجبورند لغو سخنرانی را جلو بندازند، مدل مدیریتی خاصی ندارند ته مدل اینها مدل التماسی بود که نتیجه اش را دیدیم.

آدرس غلط ملتها را به فلاکت کشانده و ملتها را به ناکجا آباد برده که برگشتشان سالها طول کشیده و گاها برنگشته اند، ملت را گوشه ریل می برند و می گویند می رویم اگر نشد برمی گردیم، کشور بزرگی مثل ایران را چطور می توان سر جایش نشاند کشوری که احمدی روشن و همدانی و … دارد.

جوانان امروز هیچ کدام انقلاب را ندیدند پای منبر امام هم نبودند اما التماس میکنند که به سوریه بروند در دفاع از کشور و جالب هست عده ای به اینها درس وطن پرستی می دهند برخی از ابنها سربازیشان به نقاط مرزی که می افتد زمین و زمان را به هم می زنند تا یا معاف شوند یا در جاهای دیگر خدمت کنند، جنگ که شود احساس تکلیف می کنند و به خارج می روند تا درس بخوانند، در شناسنامه جریان شما چند شهید برای خاک این کشور پیدا می شود؟ زمان جنگ شهدای زمان جنگ متوسط سنشان ۲۰ تا ۲۴ سال بود شهدای مدافع حرم الان هم همین سن و سال را دارند.

دشمنی که شما را می خواهد به زمین بنشاند با جنگ مستقیم نمی تواند وارد شود، چکار با این کشور باید کرد؟ امثال احمدی روشن پر بودند در دانشگاه . چند توانایی ما داریم و آن هم اینکه در آنسوی مرزها ما را جدی می گیرند، یکی از آنها این بود که فضا را در هسته ای دو قطبی کردند و اقتصاد را گره زدند به موضوع هسته ای اکثریت مردم طرف اقتصاد را می گیرند و می گویند اگر اقتصاد خوب شود چه اشکال را دارد.برجام نه برای ما نه برای آمریکایی اصالت ندارد، مهم برداشتن تحریمها بود.

توانداری شما در منطقه را ببینید ایران گفت بشار باید بماند آمریکا گفت بابد برود آنچه که ایران خواست شد، نه اینکه عاشق بشار هستیم، ایستادگی بشار در مقابل دعاش برای ما مهم بود،اولین ترقه که داعش در ایران بیندازد تابعیت اینها در جیبشان هست و فوری می روند.

کشور در بالاترین تراز امنیتی است و این یک افتخار هست،هرجا که خواستیم شد مثل هسته ای هرجا هم که نخواستیم نشد برخی در کشور مامور صرف فعل نتوانیم هستند، اگر عمدی است که خائن هستند، تا مطالبه و حساسیت از جوانان نباشد مسئولین کاری نمی کنند.

 

منبع: یاسوج ۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *