دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد/ دکتر نگین تاجی:زحمات شبانه روزی تیپ ۴۸ در مبارزه با کرونا ستودنی است/سرهنگ حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح: تا آخرین قطره ی خون خود، از میهن عزیز اسلامی ،آرمانهای امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب دفاع خواهیم کرد

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان  با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: در این دیدار دکتر نگین تاجی به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مورد سپاه اشاره نمود و افزود: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، نشانگر آن است که، نهاد انقلابی سپاه پاسداران، از جنس مردم می باشد

 

دیدار فرماندهان تیپ ۴۸ فتح استان  با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار دکتر نگین تاجی به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مورد سپاه اشاره نمود و افزود: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، نشانگر آن است که، نهاد انقلابی سپاه پاسداران، از جنس مردم می باشد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد رشادت های تیپ مستقل ۴۸ فتح استان را در حفاظت و حراست از ایران اسلامی را ستود و اظهار کرد: تیپ ۴۸ فتح استان همچنان که در زمان جنگ خط شکن بود، در امنیت کشور حتی در دوران پس از دفاع مقدس بسیار خوب عمل کرده است.

وی افزود: زحمات شبانه روزی این تیپ، در مسئله مبارزه با کرونا خیلی خوب بوده است.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه به توصیه های ۱۲ گانه مقام معظم رهبری به دستگاه قضایی اشاره نمود و تصریح کرد: در خصوص تحول در دستگاه قضایی مورد نظر مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاست های ریاست معزز قوه قضائیه، کوشش می کند که به این توصیه ها عمل نماید.

دکتر نگین تاجی در ادامه با اظهار این که :ما باید از نیرو های جوان و مؤمن و کارآمد استفاده کنیم به بخشی از عملکرد دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در هفت ماهه ی گذشته اشاره نمود.

وی در همین زمینه گفت: در همه ی مسائل، دستگاه قضایی استان نسبت به گذشته، رشدی ۴ برابری داشته است .

نگین تاجی گفت:دادگستری استان، ۴ کارگروه علمی که از نخبه های قضایی تشکیل شده اند، دارد و بصورت کاملاً کارشناسی شده عمل می کنند.

دکتر نگین تاجی ضمن تشکر از همکاران قضایی و اداری ،موفقیت های دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد را در راستای تلاش های ارزنده کارکنان توصیف کرد و اظهار داشت: به منظور حل مشکلات مردم و در جهت طرح تحول دستگاه قضایی ،اغلب همکاران ، تا ساعت ۱۱ شب، در شعب کار می کنند.

این مقام قضایی با ذکر این نکته که پیشگیری هم، یک امر مهم می باشد، گفت: شورای پیشگیری دادگستری کل استان به شدت بر روی حقوق عامه حساس بوده و این موضوع یکی از اولویت های دادگستری استان و همیشه در دستور کار است.

دکتر نگین تاجی در پایان به مسئله برخورد با سودجویان در حوزه های انفال اشاره نمود و اظهار کرد: دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در رفع تصرف ها در استان، به صورت جدی عمل می کند و با هیچ شخصی تعارف ندارد..

در این دیدار سرهنگ دکتر حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان بیان داشت : تیپ مستقل ۴۸ فتح از دوران ۸ سال دفاع مقدس در مأموریت و دفاع از مرزهای میهن اسلامی بوده است.

 وی افزود:ما تا آخرین قطره ی خون خود، از میهن عزیز اسلامی ،آرمانهای امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که مزدوری حتی برای لحظه ای، به خاک ایران اسلامی دسترسی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *