بیانیه دفتر نماینده کهگیلویه: روحانیت معظم ارکان و ستون اصلی جریان ماست

به گزارش حرف مردم، دفتر نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در جواب نقد عملکرد تیم رسانه ای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه
بسم الله الرحمن الرحیم

رسالت رسانه اطلاع رسانی درست، دقیق و امانتداری توأم با صداقت در نقل سخنان و نقد سازنده جهت تنویر افکار عمومی است، بنابراین با توجه به گسترش تکنولوژی و ارتباطات فضاهای مجازی، رسالت اصحاب رسانه سنگین تر و لزوم امانت داری و صداقت در انتقال اطلاعات ضروری می باشد. در روزهای اخیر مواردی منتشر شد که باعث التهاب جامعه و موجبات نگرانی همشهریان گردیده است که در خصوص موارد منتشره در فضای مجازی و سایت ها جهت تنویر افکار عمومی و رفع ابهامات موارد ذیل قابل ذکر است.
۱-مهندس عدل هاشمی پور به عنوان سرباز ولایت و فرزند نظام جمهوری اسلامی در قول و عمل همواره در خط راستین انقلاب و رهبری معظم، خدمتگزاری صادق و بی ریا در عرصه های گوناگون منشأ خدمات گسترده بوده و اکنون در کسوت نمایندگی مردم در مجلس مشغول انجام وظیفه میباشد .
۲- روحانیت معظم به عنوان ارکان و ستون اصلی ورود و پیروزی آقای عدل هاشمی در انتخابات بوده و همچنان درخط مستقیم ادامه مسیر در چارچوب نظام اسلامی مصمم می باشد. درهمین راستا وجود با برکت آمیر احمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه و حمایت همه جانبه، تعامل و هماهنگی با حضرت آیه اله ملک حسینی و انتخاب سید عبدالله دانشی مدرس حوزه و دانشگاه بعنوان مسئول و مشاور فرهنگی نماینده دلیل محکمی بر جایگاه رفیع روحانیت در جریان سیاسی عدل هاشمی پور می باشد.
۳- با افتخار اعلام میکنیم برای حاج آقا موحد به عنوان نماینده اسبق احترام خاص قائل هستیم و هرگز هتک حرمت نکرده و نخواهیم کرد و هرآنچه بعضا در قالب مقاله و جوابیه نوشته شده به ضرورت و بیان شمه ای از عملکرد نماینده فعلی با رعایت موازین و اصول اخلاقی بوده که لاجرم برداشت ها و نقد گذشته از سوی خوانندگان را بهمراه داشته است.
۴- به حضرت آمیراحمد تقوی و حضرت آیه اله ملک حسینی نامه نگاری شده و با صراحت بیان شده « چنانچه در این خصوص بصورت شفاف موضع اتخاذ نکنید باعث بدنامی منطقه در سطح کشور و پایین آمدن شأن والای روحانیت در این استان خواهید شد » !!! ما هم از ورود این عزیزان و شورای فرهنگ عمومی، شورای نظارت٬ مسئولان محترم ارشاد و نیروهای امنیتی به موضوع جهت شفافیت٬ کنترل و نظارت استقبال می کنیم.
۵- با صراحت اعلام می کنیم که در حهت اصلاح امور، پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه از نقد سازنده و پیشنهادات سازنده نخبگان٬ دانشگاهیان و سلایق مختلف سیاسی با کمال میل استقبال می کنیم.
۷- درپایان ضمن سپاسگزاری و توفیق برای زحمت کشان عرصه خبر و اصلاع رسانی اعلام می کنیم که این دفتر در قبال هرآنچه به حمایت از نماینده و نقد مخالفین و منتقدین از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی نگاشته و منتشر میشود هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و تنها مرجع رسمی انتشار مطالب و جوابیه ها صرفا از طریق کانال نماینده مردم در مجلس ( telegram.me/haj_adal ) به اطلاع عموم میرسد. توفیق همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی خصوصا فعالان صدیق حوزه اطلاع رسانی و رسانه را از خدای سبحان مسئلت داریم.

دفتر ارتباطات مردمی مهندس عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
۹۵/۹/۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *