وزیر جهاد کشاورزی وارد یاسوج شد/افتتاح کارخانه شیراسترلیزه

وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده رییس‌جمهور در ششمین روز از دهه مبارک فجر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و ضمن بازدید از کارخانه فرآورده‌های لبنی در یاسوج، کارخانه شیر استرلیزه را افتتاح کرد.

به گزارش “افق دنا” ؛ محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ به منظور بازدید و افتتاح طرح‌های کشاورزی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

نیکبخت در بدو ورود به یاسوج با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان دیدار کرد. بحث و تبادل نظر درباره مشکلات و مسایل منطقه محور این دیدار بود.

نماینده رییس‌جمهور ضمن اطلاع از مشکلات دیرینه مردم روستای امامزاده مختار از توابع شهرستان یاسوج نسبت به تشکیل کمیته ویژه برای بررسی و حل مسایل اراضی کشاورزی و آب بها، ظرف یک هفته آینده، دستور ویژه صادر کرد.

نیکبخت در ادامه از کارخانه فرآورده‌های لبنی بازدید و کارخانه شیر استرلیزه را افتتاح کرد.

براساس این گزارش، فرآورده‌های لبنی کوه گل یاسوج با تنوع محصولاتی و بسته‌بندی به‌روز و مناسب در حال فعالیت است. همچنین کیفیت مطلوب، تنوع محصولاتی و بسته‌بندی مناسب شرایط لازم را در جهت صادارت محصولات این کارخانه فراهم کرده است.

در حال حاضر کارخانه فرآورده‌های لبنی کوه گل یاسوج زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم کرده است.

گفتنی است؛ این کارخانه با ظرفیت تولیدی ۱۹ هزار تن در سال، هفت نوع محصول باکیفیت شامل دوغ، شیر پاستوریزه، پنیر خامه‌ای، خامه پاستوریزه، پنیر، ماست پاستوریزه و آب معدنی را تولید و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *