جلسه کمیسیون ماده ۸ پیرامون رتبه بندی “سینما دهناد” دهدشت برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۸ پیرامون رتبه بندی “سینما دهناد” دهدشت خبر داد.

به گزارش “افق دنا” عبدالکریم عبودی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون متشکل از نمایندگان فرماندار، شهردار، آتش نشانی، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

وی افزود: سینما و تاثیرگذاری سینما بر فرهنگ مردم کتمان ناپذیر است و این رسانه می‌تواند تغییراتی بنیادین در فرهنگ ها و سلایق ایجاد کند و البته مانند شمشیری دو لبه است که هم می‌تواند ویرانگر باشد و هم انسان ساز و سویه ی انسان سازی آن باید تقویت شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: جامعه امروز در حال تغییر است و این تغییرات به دلیل حضور تکنولوژی‌های ارتباطیِ بسیار گسترده می‌باشد و البته سینما می‌تواند در گستره این تغییرات همچنان نقش موثری داشته باشد.

عبودی در ادامه تصریح کرد: سینما باید در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی، بالاخص آسیب‌های خانواده، گام‌های مؤثرتری بردارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان عنوان داشت: با توجه به سوابق سینما دهناد دهدشت و توافق اعضای کمیسیون و همچنین آیین‌نامه درجه‌بندی سینماها به سینما دهناد دهدشت، درجه ۲ داده شد./انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *