نیکزاد: طی روزهای آینده حضورم را در انتخابات اعلام می کنم

علی نیکزاد با بیان اینکه برادرم اکبر نیکزاد تصمیم گرفته تا از اردبیل وارد عرصه انتخابات شود ادامه داد: به احتمال زیاد اگر قصد حضور در انتخابات مجلس را داشته باشیم از حوزه انتخابیه تهران شرکت کرده و در این وادی ورود پیدا می‌کنم.
حرف مردم: علی نیکزاد در حاشیه مراسم عزاداری ۲۸ صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام وامام حسن مجتبی (ع) در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طی روزهای آینده حضور قطعی‌ام را در انتخابات اعلام خواهم کرد ولی به احتمال زیاد اگر قصد حضور در انتخابات مجلس را داشته باشیم از حوزه انتخابیه تهران شرکت کرده و در این وادی ورود پیدا می‌کنم.

وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: هنوز حضورم در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی نشده و طی روزهای آینده تصمیم نهایی را در این زمینه خواهم گرفت.

وی با بیان اینکه برادرم اکبر نیکزاد تصمیم گرفته تا از اردبیل وارد عرصه انتخابات شود ادامه داد: انتخابات پیش‌رو از اهمیت خاصی برخوردار است و به نظر می رسد برای جلب مشارکت مردم بایستی هر کس احساس تکلیف کرده و ادای دین کند می‌توان بهتر نتیجه گرفت.

وزیر سابق راه و شهرسازی در پایان بیان کرد: انتخابات در این ۳۶ سال سیما و منظر دموکراسی حقیقی و نمود مردم‌سالاری دینی در این کشور بوده و هیچ وقت از جایگاه و عظمت آن کاسته نشده و قطعا در اسفند امسال نیز مشارکت بالای مردم در انتخابات ظرفیت و قدرت نظام اسلامی ما را ارتقا خواهد داد.
منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *