تسخیر ورزش بانوان در جهان با زنان محجبه + عکس

حرف مردم گزارش می دهد: این بار همزمان با روز حجاب و عفاف اتفاق جالبی رخ داده است. یک رسانه اروپایی در این روز گزارشی منتشر کرده از حضور بانوان محجبه در المپیک ریو ۲۰۱۶ و زهرا نعمتی پرچمدار کاروان ایران و ابتهاج محمد، دختر شمشیرباز آمریکایی را مثال زده است.

 

در بخشی از این گزارش که در رسانه های ورزشی هلند منتشر شده و البته منبع آن پایگاه خبری المپیک هلند (المپیاد تابستانی سی و یکم) است، آمده: ورزشکاران ایرانی این بار با پرچمداری یک بانوی محجبه که در رقابت های تیراندازی المپیک و پارالمپیک شرکت می کند تا الگوی تمام زنان دنیا باشد که بدانند هیچ چیز جلودار تلاش و کوشش آنها برای رسیدن به هدف نخواهد بود، در ریو رژه می روند و البته غیر از زهرا نعمتی که الان در ایران یک قهرمان ملی است و مردم ایران حتی بدون مدال المپیک هم او را دوست دارند، سایر بانوان ایرانی هم با حجاب در رقابتها شرکت می کنند.

 

 

البته آنها تنها نیستند و بانوان مصری و عربستانی و اماراتی هم پوشش اسلامی را رعایت خواهند کرد اما از همه جالب تر حضور یک بانوی سی ساله آمریکایی به نام ابتهاج محمد است. شمشیربازی که با پوشش اسلامی و حجاب مسابقه می دهد. ابتهاج می گوید با افتخار زیر کلاه شمشیربازی اش حجاب خواهد داشت تا نماینده خوبی برای بانوان مسلمان سراسر جهان باشد.

 

در این گزارش آمده است ورزشکاران با حجاب با ملیت های مختلف در حال تسخیر جهان ورزش هستند.

منبع: جامنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *