بازدید رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد بهمراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از خانه کشتی دهدشت+مصوبات

رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و مسئول هیات کشتی شهرستان عصر امروز از خانه کشتی شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و مسئول هیات کشتی شهرستان عصر امروز از خانه کشتی شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.

IMG-20210314-WA0077 IMG-20210314-WA0073

در این بازدید مقرر شد که طبق دستور رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کارشناس فنی تعمیرات خانه کشتی دهدشت بررسی و بازسازی خانه کشتی انجام شود.

از دیگر مصوبات این سفر رئیس هیئت کشتی استان به دهدشت می توان به راه اندازی باشگاه کشتی در روستای طولیان اشاره کرد که قرار است این موضوع با همکاری هیئت ورزش روستایی عشایری انجام شود.

IMG-20210314-WA0077

بر پایه این خبر قرار شد که در اولین زمان ممکن تابلو خانه کشتی دهدشت بنام شهید اردشیر دشمن زیاری که از شهدای ورزشی و کشتی گیر شهرستان کهگیلویه بود، اقدام شود.

در همین راستا قرار شد با حضور مسئولان مربوطه در آینده نزدیک از خانواده شهدای کشتی گیر شهرستان عیادت و تجلیل گردد.

IMG-20210314-WA0073

در پایان مومن منش رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد در آینده نزدیک با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان از خانه کشتی دهدشت بازدید به عمل می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *