دورهمی خوشنویسان دهدشت (مشق ظهور) به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد/تصاویر

به گزارش “افق دنا” به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ، عبدالکریم عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از برگزاری دورهمی خوشنویسان دهدشت (مشق ظهور) به مناسبت نیمه شعبان در مجتمع فرهنگی را داد و گفت :فرهنگ انتظار و امید به قیام یک مصلح جهانی در همه ادیان وجود دارد ، این فرهنگ یعنی اعتقاد به اصلاح جوامع بشری و سامان بخشی در همه مسائل ، و هنر بهترین راه برای ارائه و تبیین این فرهنگ است.

وی افزود :روایات بسیاری در خصوص فرج امام عصر عج داریم در جایی حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند : « بهترین اعمال امت من , انتظار فرج است » و یا حضرت امام عصر (عج) می فرمایند : « برای تعجیل در فرج و ظهور من ، دعا بسیار کنید ؛ زیرا فرج و گشایش کار شما در آن است ».

در ادامه برنامه امام جمعه محترم شهر دهدشت در خصوص انتظار فرج و جایگاه خوشنویسی ایراد سخن کرد و سپس به مناسبت این روز باشکوه (نیمه ی شعبان) و همچنین روز درختکاری یک اصله نهال در محوطه مجتمع فرهنگی هنری غرس کرد.

در پایان عبدالکریم عبودی از صادق حاج هاشمی مسئول خانه خوشنویسان بلادشاپور و همه هنرمندان و کارکنانی که در برگزاری این دورهمی باشکوه همکاری داشتند ، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تصاویر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *