نشست هماهنگی یادواره شهدای بخش سوق برگزار شد/تصاویر

به گزارش “افق دنا” در آخرین روز آبان ماه سال ۱۴۰۱ جلسه هماهنگی یادواره شهدای بخش سوق با حضور مسولان شهرستان کهگیلویه،دهیاران،اعضای شورای اداری بخش و فرماندهان گردان حضرت رسول(ص)و به ریاست بخشدار محترم سوق در محل بخشداری این شهر برگزار شد.

سید خدایار زینی پور سوق در این جلسه اظهار داشت و گفت:اهمیت برگزاری یادواره شهدا وزنده نگه داشتن رشادتها واز خود گذشتگی این عزیزان باید به نسل یعدی انتقال داده شود دفاع مقدس باید به الگوی جاویدان وهمیشگی برای نسل جوان تبدیل شود بنابراین باید از فرصت ها به خوبی بهره مند شویم.

وی افزود؛یادواره شهدای بخش سوق با محوریت شهدای گردان حضرت رسول ص در نیمه دوم آذرماه سال جاری در این بخش برگزار خواهد شد.

بخشدار سوق در ادامه بر لزوم همکاری و هماهنگی همه جانبه تمامی دستگاههای اجرایی و دهیاری های بخش برای برگزاری کیفی یادواره تاکید کرد.

در ادامه تاکید نمودند برگزاری برنامه های اینچنینی خصوصا در فضای فعلی و‌حاکم بر کشور که عده ای معلوم الحال اهانت‌های متعددی به ساحت مقدس شهدای والامقام روا داشتند لازم و واجب بوده و می طلبد با خرد جمعی و تشریح مساعی و استفاده از تمام ظرفیتها یادواره ای در خور شأن و نام و یاد شهدای عزیز برگزار کنیم.

در پایان هریک از مسئولین حاضر در جلسه نقطه نظرات خودرا در برگزاری بهتر این مراسمات بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *