طرح آموزش فیلم سازی بلند مدت سینمای جوانان در کهگیلویه و بویراحمد رایگان شد/تمدید فرصت نام نویسی تا ۳ آذرماه

به گزارش “افق دنا” به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان کهگیلویه وبویراحمد در راستای گسترش عدالت آموزشی و فرهنگی، دوره ی آموزشی ۷ ماهه فیلم سازی در کهگیلویه وبویراحمد رایگان شد و نیز با هدف بهره‌برداری مطلوب‌تر از این امکان و همچنین استقبال متقاضیان؛ آزمون دوره ۷ ماهه فیلم‌سازی در استان کهگیلویه وبویراحمد و ۹ استان دیگر، جمعه ۴ ام آذرماه برگزار خواهد شد.


بر این اساس داوطلبان شرکت در این آزمون در یاسوج که تاکنون موفق به نام­ نویسی در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند از فرصت تمدید یک هفته‌ای استفاده کنند.


دوره ی آموزشی ۷ ماهه فیلم سازی سینما جوان در سه گام و با آموزش دروس مورد نیاز فیلم سازی شامل کارگردانی عکاسی، فیلم نامه نویسی، فیلم برداری، صدابرداری، تدوین و… برگزار خواهد شد.
پیش از این، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی طرح آموزش رایگان فیلم­سازی در این استان را اعلام و انجمن سینمای جوانان ایران را با هدف تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی به منظور کشف استعدادهای نوظهور و تقویت و گسترش جریان فیلم­سازی در استان‌های مختلف کشور مأمور اجرای این طرح کرده بود.


به این ترتیب مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون دوره ۷ماهه فیلم‌سازی در دفتر یاسوج، تا پایان روز پنجشنبه ۳ آذرماه تمدید شده و آزمون مربوطه روز جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.


سینمادوستان گرامی می توانند جهت ثبت نام به
آدرس: میدان معلم, اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی طبقه اول دفترانجمن سینمای جوانان مراجعه یا با شماره تلفن۰۷۴۳۳۲۲۷۰۹۹ و شماره همراه ۰۹۱۹۰۴۴۸۵۸۲ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *