کشف بیش از ۵ تن نهاده های کشاورزی و دستگیری سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۵۳ فقره سرقت در کهگیلویه



به گزارش افق دنا؛ سردار کیقباد مصطفایی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون‌خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود ماموران با انجام گشت‌زنی هدفمند یک سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند. مصطفایی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۵۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و چرام اعتراف کرد.


فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد ازشهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


به گزارش افق دنا همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۵ تن نهاده های کشاورزی از جمله ذرت، سبوس، جو، کود شیمیایی و آرد قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال در محور دهدشت-بهبهان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه فیلگاه شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با هماهنگی مرجع قضایی در محور دهدشت-بهبهان ایست و بازرسی دایر کردند.


وی افزود ماموران در حین انجام ایست و بازرسی به سه دستگاه خودروی وانت سایپا مشکوک و آنها را توقیف کردند.


موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور حدود ۵ تن نهاده های کشاورزی شامل: ذرت، آرد، سبوس، جو، کود شیمیایی و آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: رانندگان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *