سردار مثنوی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مطرح کرد: نسخه شفابخش جامعه اسلامیراهبرد ایستادگی و مقاومت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا به نقل از فارس؛ مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه گلزار مطهر شهدای دهدشت برگزار شد.

مصطفی مثنوی در این مراسم اظهار کرد: ملت ما به واسطه راهبرد مقاومت و ایستادگی به موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی‌رغم همه تنگنا‌ه‌ها و تحریم‌های زمان جنگ، این روحیه مقاومت و ایستادگی رزمندگان بود که در عملیا‌ت‌های غرورآفرین از جمله فتح‌المبین و طریق‌القدس به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: امروزه خیلی از جنگ‌های نیابتی و نقش‌آفرینی بچه‌های حزب‌الله متصل به راهبرد ایستادگی و مقاومت است.

مثنوی صف‌آرایی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی را یادآور شد و گفت: چیزی که مردم را مقابل این هجمه‌ها ثابت نگه داشته، راهبرد ایستادگی و مقاومت است.

وی تنها نسخه شفابخش جامعه اسلامی را، راهبرد ایستادگی و مقاومت عنوان و بیان کرد: تحقق جبهه مقاومت اسلامی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب بر همین راهبرد امکان پذیر است.

به گزارش افق دنا ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: رزمندگان ما در شرایطی نابرابر و در حالی که رژیم بعثی به پشتوانه غرب، آمریکا و جنگی جهانی را به ما تحمیل کرده بود، ایستادگی کردند.

سرهنگ حمزه محقق زاده با اشاره به اینکه پیروزی خرمشهر در عملیات بیت المقدس فتح الفتوح بود افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبر امروز جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است، چرا که در این زمان که جنگ شناختی، ترکیبی، هیبریدی، جنگ‌های قومی و قبیله‌ای و جنگ‌های نیابتی از سوی استکبار جهانی به ملت‌ها تحمیل می‌شود باید جهاد تبیین را در اولویت قرار داده و بصیرت انقلابی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر، تبعیت از ولایت فقیه بود که امروز نیز همچنان استوار در این مسیر قدم برخواهیم داشت تصریح کرد:ما با ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام، تمدن نوین اسلامی را رقم خواهیم زد و در بحث پیروزی در خرمشهر های پیش رو که مقام معظم رهبری فرمودند، با وحدت و همیاری فراتر از جغرافیای اسلامی باید اقدام می کنیم.

به گزارش افق دنا در پایان این مراسم از رزمندگانی که در عملیات ازادسازی خرمشهر حماسه آفریدند تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *