ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه برگزار شد/تصاویر

به گزارش افق دنا؛ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: ششمین دوره انتخابات با حضور پر شور هیأت مذهبی شهر دهدشت و روستاهای آن و بخش های سوق،قلعه ریسی،دیشموک و دشمن زیاری رأس ساعت ۸صبح در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهادری در ادامه با بیان اینکه، شورای هیئات مذهبی تشکل مذهبی، دینی، غیر حزبی و غیر جناحی است، افزود: اعضای این شورا بر اساس فرایند خاص انتخابات از بین مسیولین هیئات مذهبی مشخص می‌شوند.

وی یادآور شد: این شورا با هدف ایفای نقش واسط میان نهادهای حاکمیتی، دولتی، حوزوی و دانشگاهی با عموم مردم جامعه ایجاد شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ۱۹۰ هیات مذهبی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد, گفت: ۸۹ هیأت در سامانه طوبی ثبت شده اند و مابقی هیأت ها در این سامانه هنوز ثبت نشده اند که انشا الله با جدیت و با کمک شورای جدید مابقی هیأت ها را ثبت کنیم.

بهادری با بیان اینکه فرایند انتخابات به خوبی پیش رفت اظهار داشت: پس از شمارش آرا صندوق،آقایان امیر کیانی اصل،سید حسین اسماعیلی،کیخسرو امینی پرور،عبدالکریم عبودی و رحمت اله هادی اصل به ترتیب عضو اصلی و آقایان اردشیر کریمی قدمی،عبدالحمید تقوی و گودرز پور ابراهیمی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش افق دنا سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در پایان گفت: از فرماندار،امام جمعه دهدشت و فرماندهی نیروی انتظامی به خاطر همکاری در برگزاری هر چه بهتر انتخابات،تقدیر و تشکر می نماییم.

تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *