اقامه نماز جمعه در سرفاریاب پس از ۹۶ هفته/حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا افق دنا؛ مردم مومن شهر سرفاریاب ۹۶ هفته از برکات و خدمات امام و نماز جمعه‌ محروم مانده بودند و در سال ۱۴۰۱ سراغی از اقامه نماز جمعه در این شهر گرفتیم که مردم بشدت گلایه مند بودند.


یکی از اهالی این منطقه گفت؛ از سال ۹۹ که حجت الاسلام پژهان امام جمعه سرفاریاب از این شهر رفتند و به عنوان امام جمعه شهر چیتاب معرفی شدند تاکنون برای خود سرفاریاب کسی را معرفی نکرده اند.

با یکی از مسئولین شهر سرفاریاب نیز تماس گرفتیم و ضمن تایید این موضوع اعلام کردند: متاسفانه پیگیری کردیم قول هم دادند ولی هنوز هیچ خبری از معرفی امام جمعه نیست.

این در حالی است که تا سال ۹۸ نماز جمعه شهر سرفاریاب یکی از نماز های باشکوه استان نسبت به جمعیت بوده است.

در همین باره با پیگیری بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد این موضوع و مطالبه مهم با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، مطرح و پیگیری شد که ایشان در جواب گفتند:  به حول و قوه الهی از امروز (جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱) ، حجت الاسلام محمد تقی زارعی پور به عنوان امام جمعه شهر سرفاریاب معرفی خواهند شد و آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در این شهر برگزار می شود.

به گزارش افق دنا این مطالبه مهم مردمی هفته پیش توسط مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و در کمتر از ده روز به ثمر نشست.

گفتنی است شهر سرفاریاب در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد است و تقریبا ۱۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *