دفاع عجیب دارا کریمی نژاد از برجام در مناظره به منابست روز دانشجو: اگر برجام نبود بجای برنج، ماکارونی می خوردیم!!!

مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد دهدشت با مناظره دو چهره سرشناس در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش حرف مردم، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت،مراسم بزرگداشت روز دانشجو امروز صبح سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با مناظره ای با موضوع « بررسی رفتارهای متقابل دولت‌ها و جنبش دانشجویی» بین آقایان محمد جهان بخش که سابقه بخشداری شیراز را در کارنامه دارد و فعلا در حوزه علمیه قم تحصیل می کند و جناب دارا کریمی نژاد فرماندار فعلی شهرستان لنده و چهره سرشناس اصلاح طلب کهگیلویه، برگزار شد.

در ابتدای این مناظره طبق قانون موجود در اجرای مناظره ها هر کدام از مناظره کننده ها در یک زمان خاص به ارائه صحبت های خود می کردند که هر کدام با توجه به دیدگاه و آنچه از جنش های دانشجوی دیدند صحبت کردند که در این میان گفت که کفه ترازو کمی بیشتر به سمت محمد جهانبخش که از سردمداران جبهه عدالت خواه دانشجویی در استان است سنگینی کرد و بیشتر مورد قبول عامه دانشجویان حاضر در این مناظره بود.

نکته جالب توجه در مناظره امروز صبح این بود که در دارا کریمی نژاد در دفاع از برجام که تمام سرمایه ی دولت های روحانی است و در جواب نقد هایی که جهانبخش به برجام وارد کرد، گفت:سند برجام را از افتخار ماست  و تصریح کرد: هشت سال قبل در صف برنج چند نفر در همین دهدشت از بین رفت؟ یادمان نرفته برای عروسی‌ها به جای برنج ماکارونی درست می‌کردند؟

حال باید این سوال را از جناب کریمی نژاد و دوستان هم فکر ایشان در دولت پرسید که شما زمانی گفتید با اممضا برجام تمام مشکلات اقتصادی مردم ما حل می شود تا جایی که رییس دولت اعلام کرد حتی مشکل آب خوردن ما با برجام حل می شود! اما ما دیدیم که بعد برجام هم در حوزه امنیت مشکلاتی برایمان بوجود آمد و هم ورادات کالاهایی که در داخل وجود داشت و به علت بی تدبیری دولت نابود می شد و عده ای خاص با رانت های برجامی توانستند به واردات این کالا ها بپردازند و بقول دانشجویان فقط برای خارجی ها اشتغال ایجاد کرد.

و در آخر یک سوال از جناب کریمی نژاد، چطور برجامی که قرار بود گلستان کند این همه توقعات شما را پائین آورد که گفتید اگر برجام نبود تا الان ماکارونی می خوردیم؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *