به همت اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه صورت گرفت:تجلیل از رضا آذرشب قهرمان کشور و عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه عصر امروز با حضور عین الله دهقان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مومنی منش رئیس هیئت کشتی استان و نصرت الله فتحی رئیس هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه در منزل آقای رضا آذرشب از قهرمانان کشتی فرنگی نوجوانان کشور و عضو تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی به پاس زحمات و موفقیت های کسب شده از و مربی‌اش سجاد جوشن با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ در ابتدا باید از پدر و مادر رضا آذرشب که چنین فرزندی با صفات پهلوانی و قهرمانی تربیت کردند تقدیر و تشکر کرد و در ادامه خواستار استمرار روند رو به رشد رضا آذرشب در کشتی شد.

عین الله دهقان افزود؛ در این میان باید از تلاشهای هیئت کشتی استان که تحت مدیریت آقای مومنی منش تحول شد تقدیر و تشکر کرد و همچنین از زحمات سید نصرت الله فتحی رئیس هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه که سبب شد فضا برای چنین کشتی گیرانی مهیا شود، تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست صمیمی حاج مومنی منش رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ رضا آذرشب از کشتی‌گیران فنی و مستعد در این استان است که امید داریم در آینده نه چندان دور در یکی از مسابقات بین المللی روی سکوی قهرمانی بایستد.

وی افزود: پتانسیل کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از این است و کشتی گیران دیگری مثل رضا آذرشب در استان وجود دارد که در صورت مهیا شدن فضا می توانند به موفقیت های بزرگی برسند و این دور از دسترس نیست.

رضا آذرشب چندی قبل در مسابقات قهرمانی کشور که در مسجدسلیمان برگزار شد توانست در وزن ۸۰ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *