بازدید مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از مدارس روستایی در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی آموزشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ودر راستای محرومیت زدایی و آشنایی با چالش های آموزشی، بهداشتی و زیر ساخت های مدارس شهرستان، همچون روزها و هفته های گذشته پرانرژی و با تدبیر در جهت عدالت آموزشی از مدارس روستاهای دره لبک، ده آغافری، کرباسی، کل قیصر و چنگلوا بازدید و با حضور در کلاس های درسی پای صحبت های معلمان زحمتکش و دانش آموزان خوش آتیه نشست.

ایشان در این بازدید ضمن بررسی مسائل مدارس در تمامی حوزه ها و پیگیری امورات در حیطه اختیارات خود را در اولویت کاری قرار داد.

آقای گنجی پور همچنین برنامه ریزی در جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق و مدارس فرسوده را به صورت خاص در دستور کاری قرار داد.

این مسئول از زحمات تمامی همکاران شاغل در مدارس روستایی قدردانی کرد و با توجه به شرایط کرونایی سویه جدید امیکرون تاکید داشت که بر کنترل و نظارت بر سلامتی دانش آموزان وآموزگاران دقت لازم صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با توجه به پراکندگی مدارس در روستاها در بازه زمانی محدودی در مدارس حضور می یابند و معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان حوزه آموزش ابتدای جهت بررسی کیفی آموزش مدارس ابتدایی، ایشان را همراهی نمودند‌.

لازم به ذکر است برنامه بازدید از مدارس در تمامی مناطق شهرستان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *