هر مسؤول و هر نهادی مکلف است دستاوردهای حوزه کاری خود را به مردم بگوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن ماه رجب اظهار داشت: رجب ماه با عظمت و با شرافت و با کرامتی است که روزه در آن بسیار سفارش شده است.

امام جمعه دهدشت روزه ماه رجب را دارای فضیلت بالا خواند و گفت: ثواب یک روز در این ماه آزادی از جهنم و ضمانت ورود به بهشت است.

وی اضافه کرد: از فرصت ماه رجب برای استغفار، دعا و نیایش و روزه گرفتن مخصوصا در روزهای کوتاه فصل زمستان نهایت بهره را ببریم.

خطیب نماز جمعه دهدشت بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار اخیر با مداحان را یادآور شد و گفت: یک مسئله مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در این دیدار که برای همه ما ضروری و جدی است بدان توجه کنیم مسئله جهاد تبیین در مقابله با شبه افکنی‌هاست.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند عملیات روانی را تبدیل به عملیات میدانی کند.

امام جمعه دهدشت تبیین دستاوردهای انقلاب را ضرورت خواند و افزود: مخصوصا در دهه فجر در مقابله با اعتمادزدایی که دشمن بوجود آورده و اندیشه و باورها را مورد مخاطره انداخته و در صدد آشوب و فتنه است وظیفه همه ما جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند «هیئت یک واحد اجتماعی است هیئت از مسائل صرف سینه‌زنی و عزاداری بیرون بیایند مسئله پاسخگویی به شبهات، گفتمان دینی و تبیین مسائل اجتماعی مردم باید مورد نظر هیئت‌ها باشد.

وی اضافه کرد: در زندگی اهل بیت می‌بینیم خیلی از اهل بیت علیهم السلام با شمشیر مبارزه نکردند بلکه تبیین داشتند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه به رغم همه هجمه‌ها و توطئه‌ها انقلاب شکوهمند اسلامی به اینجا رسیده است، گفت: این را باید دقت کنیم مهمترین مسئله در رابطه با جهاد تبیین دهه فجر است.

وی گفت: امروز جامعه ما را برخی مسائل درگیر کرده است اعتمادها، اتحادها و باورهای مردم ضروری و مهم است دشمن روش‌های گوناگونی را برای رسیده به اهداف شوم خود عملیاتی می‌کند.چین هراسی و روس‌هراسی می‌کنند تا بر جنایات امریکا سرپوش بگذارند.مشکلات را می‌گویند تا افتخارات انقلاب دیده نشوند.

امام جمعه دهدشت با تأکید بر تشریح دستاوردهای انقلاب از سوی مدیران و مسؤولان گفت: باید حقایق را با سخنی مورد اعتماد همراه با بکارگیری اخلاق بیان کنیم. هر مسؤول و هر نهادی مکلف است دستاوردهای حوزه کاری خود را به مردم بگوید.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *