آنچه در سفر یک روزه استادار در شهرستان کهگیلویه اتفاق افتاد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر به کهگیلویه ابتدا به گلزار شهدا دهدشت رفت و بعد به شورای اداری شهرستان و بعد از آن به دیدار پدر معنوی شهرستان حجت الاسلام تقوی رفت و در نهایت از پروژه های مهم شهرستان بازدید کرد.

**تجدید میثاق استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شهدای کهگیلویه**

به گزارش حرف مردم، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین مرحله از سفر خود به این شهرستان، در گلزار شهدای دهدشت حضور یافت و همراه با هیات همراه و مسیولان شهرستان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

احمدی در گلزار شهدای دهدشت اظهار کرد: همه مسئولان باید اندیشه‌های شهدا و به وجود آمدن این انقلاب را برای نسل جوان تشریح کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امنیت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا عنوان و تصریح کرد: همه ما باید قدردان ایثارگری شهدا باشیم.

img_20171017_125733_20171017_130008_0

img_20171017_125737_20171017_130007_0

** حضور استاندرا در شورای اداری کهگیلویه**

نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه باحضور استاندار استان و هیات همراه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشسن با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش درآمد دولت، گفت: در این شرایط حساس همه باید به باید راهبرد اقتصاد مقام معظم رهبری پایبند بوده و آن را نقشه راه خود قرار دهیم.

احمدی سهم توسعه ملی را ۳۰ درصد عنوان و تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات، اما دولت کارهای اساسی خوبی انجام داده است.

وی بیان کرد: احساس رفاه توام با عزت مردم از اهداف اصلی دولت است و تا تلاش نکنیم هیچ گره‌ای باز نخواهد شد.

img-20171017-wa0012_20171017_140744_0

img-20171017-wa0019_20171017_140743

** دیدار استاندار جدید با میر احمد تقوی**

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به دیدار آیت الله میراحمد تقوی رفت و در این دیدار مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت.
احمدی در این دیدار تلاش برای محرومیت زدائی، حذف نابرابرها و در اولویت قرار دادن مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار و مناطق دور افتاده استان را از برنامه های کاری خود بیان کرد.

**بازدید استاندار از پروژه های مهم در شهرستان**

علی محمد احمدی در ادامه سفر خود به این شهرستان در بازدید از روند ساخت پتروشیمی دهدشت وسیمان سپو اظهار داشت: روند ساخت پتروشیمی دهدشت  با وجود گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن به دلیل نبود فاینانس خارجی کند شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اینک ۱۰ پتروشیمی در کشور در حال اجراست، افزود: طرح پتروشیمی دهدشت یکی از آنها بوده که مشکلات متعددی دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید مسائل و مشکلات پتروشیمی دهدشت هر چه سریعتر اولویت بندی و برطرف شوند و یکی از مشکلات مهم آن نیز وجود معارضات محلی است.

وی ابراز داشت: پس از اتمام عملیات خاکبرداری پتروشیمی دهدشت که هم اینک حدود ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد باید خرید تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سوله‌های صنعتی آن توسط پیمانکار انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به بازدید پروژه سیمان سپو رفت و گفت:کارخانه سیمان سپوی کهگیلویه یکی از طرحهای مهمی صنعتی استان است که در صورت بهره برداری، سبب رونق اقتصاد شهر دهدشت و روستاهای اطراف آن می شود.
وی بیان کرد: نیاز است پیمانکار با جدیت بیشتر نسبت به روند اجرایی این طرح تلاش بیشتری داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *