واعظی از طرف رئیس جمهور پیگر وضعیت زلزله زدگان کهگیلویه و بویراحمد شد

برای تسریع در خدمات رسانی به زلزله زدگان دنا واعظی از طرف روحانی پیگیر وضعیت زلزله زدگان کهگیلویه و بویر احمد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا:محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور از سوی حجت الاسلام روحانی و در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد، ضمن دریافت گزارشی را از آخرین وضعیت زلزله زدگان این استان، گفت: رئیس جمهور پیگیر وضعیت استان است و دستورات لازم را به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسئول صادر کرده است.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از توجه ویژه رئیس جمهور به این استان گفت: این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته و همزمان نیز در حال ایجاد اردوگاه‌های اسکان اضطراری با همه امکانات هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از نداشتن تلفات انسانی خواستار رسیدگی فوری به مجروحان، گفت که امداد رسانی به آسیب‌دیدگان در شرایط سرما و برفی منطقه باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

واعظی همچنین در تماس‌های جداگانه‌ای با دستگاه‌های ذیربط و رئیس سازمان هلال احمر دستورات لازم برای تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویر احمد را به آنان ابلاغ و اعلام کرد وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهور و رئیس جمعیت هلال احمر به منطقه زلزله زده سفر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *