انگیزه م خدمت به جوانان است

گزارش اختصاصی حرف مردم از دیدار جوانان شهرستان کهگلویه با سردار هاشمی:خدار ار شاهدم که انگیزه م برای حضو ر در انتخابات خدمت به جوانان بوده است.

در دیداری که امشب در دهدشت از سوی قشر جوان شهرستان کهگیلویه با سردار هاشمی صورت گرفت، جوانان این شهرستان با سردار هاشمی برای ادامه راه بیعت کردند و سپس سردار هاشمی تریبون را بدست گرفت و استقبال بی نظیر مردم  شهرستان بهمئی، چرام و لنده در چند روز گذشته تشکر کرد و گفت نمی دانم چطور از مردم تشکر کنم.

سردار هاشمی انگیزه خود برای حضور در انتخابات را جوانان این شهرستان دانست که حاضرند با کمترین حقوقی برای کار به مناطق دیگر بروند وهنوز حق جوانان این شهرستان ادا نشد، قسم خورد که باقی مانده عمرش را صرف خدمت به جوانان این شهرستان کند.

سردار هاشمی تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای اینکه برای اولین بار دود یک کارخانه در این شهرستان بلند شود،بکار خواهد گرفت تا جوانان این شهرستان بحق شان برسند.

سردار هاشمی یادآور شد که هرگز به کسی توهین نکردم و نمی کنم و از همه ی هواداران می خواهم که به همه احترام بگذارند و اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان سردار هاشمی از همه خواست که بیایند که به احترام خون شهدا و جانبازان و ولایت فقیه که همیشه خواستار وحدت هستند، که باهم جمع شوند و تمام گروه ها و جناح ها برای ساختن استان و کهگیلویه بزرگ، دور هم جمع شوند و به فکر ساختن باشیم وگرنه رنگ و بوی توسعه را نخواهیم دید و اگر اصفهان ، اصفهان شد برای این بود که همه ی جناح هایشان باهم برای ساختن تلاش کردند که گوشه گوشه این ساختن رنگ توسعه و صنعت گرفت.

۲۰۱۶۰۲۱۰_۲۲۱۰۰۹۲۰۱۶۰۲۱۰_۲۲۱۰۱۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *