با حضور رئیس فدراسیون کشتی مجمع سالیانه هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/علی رضا دبیر:برای پرورش استعدادهای درخشان،مربیان دانش فنی خود را بالا ببرند/ بازگشایی چند باشگاه ورزشی در شهرستان های استان با هماهنگی مسئولان جهت از سرگیری تمرینات کشتی گیران

مجمع عمومی سالیانه هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر دیروز در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ در این مجمع محمد مؤمنی منش رئیس هیأت کشتی استان، محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ، رؤسای هیأت های کشتی شهرستان های استان و سایر اعضای مجمع و هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

IMG-20210202-WA0156
علیرضا دبیر در این نشست با تأکید بر اینکه مشکل اصلی کشتی در این استان آموزش مربیان است گفت: اگر مربیان دانش فنی و علمی خود را بالا ببرند، قطعا می توانند در پرورش استعدادها موفق تر عمل کنند.
وی ادامه داد: همه چیز به تجهیزات و امکانات خلاصه نمی شود، بلکه مربیان باید به کار خود مسلط باشند و با عشق به کشتی کار کنند.
IMG-20210202-WA0150
رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: استان های خوزستان و فارس که در همسایگی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند در رشته ی کشتی فرنگی حرف های زیادی برای گفتن و سهم بسزایی در تیم ملی دارند و شما هم این پتانسیل را دارید که موفق شوید.
یزدانی نیا نیز در این نشست با بیان اینکه کشتی ایران در۱۰سال گذشته رو به افول بوده  و تعداد کشتی گیران بسیار افت کرده گفت: در سراسر کشور بنرهایی با تصویر حاج قاسم سلیمانی با مضموم مرد میدان نصب شده است. اگر بخواهیم در کار موفق بشویم باید مرد میدان باشیم و با عشق کار کنیم و هیچ وقت برای کمک به کشتی خسته نشویم.
IMG-20210202-WA0148
وی همچنین در این جلسه توضیحاتی را در مورد برگزاری بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) در شرایط شیوع کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی به حاضرین داد.
در این جلسه همچین مقرر شد با هماهنگی مسئولان مجوز بازگشایی چندین سالن در شهر یاسوج و شهرهای استان به جهت از سرگیری تمرینات کشتی گیران داده شود.
IMG_20210203_004639_644
در ادامه نیز اعضای حاضر از به صورت رو در رو دغدغه ها و مشکلات خود را با رئیس فدراسیون کشتی مطرح کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *