علی رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با فرمانده سپاه فتح: یکی از برنامه‌های فدراسیون کشتی توجه بیش از پیش به ارزش‌های دینی در این رشته است/ برای توسعه کشتی از ظرفیت‌های سپاه استفاده خواهیم کرد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: سپاه نهاد توانمندی است که برای توسعه رشته ورزشی کشتی از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی استفاده خواهم کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا، علیرضا دبیر در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیوندی که رشته ورزشی کشتی با ارزش‌های دینی از گذشته‌ها داشته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های من در فدراسیون کشتی توجه بیش از پیش به ارزش‌های دینی در این رشته است.

 

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه ورزش تصریح کرد: این نهاد انقلابی در هر عرصه‌های که ورود پیدا کرده خوش درخشیده و یقین داریم که در ورزش نیز یاریگر خوبی خواهد بود.

 

 

 

دبیر گفت: برای توسعه هر چه بیشتر رشته کشتی از ظرفیت سپاه و سالن‌ها و امکانات این نهاد انقلابی استفاده خواهیم کرد.

 

در ادامه این نشست سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تمجید و تقدیر از رویکرد انقلابی و جهادی علی‌رضا دبیر گفت: کشتی رشته سنتی و همراه با روح پهلوانی است که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به استعدادهای خوب ورزشی از حمله در رشته کشتی در استان از رئیس فدراسیون کشتی خواست تا توجه بیشتری به استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد شود.

 

فرمانده سپاه فتح به رئیس فدراسیون کشتی قول داد که همه ظرفیت‌های ورزشی سپاه در این استان به خصوص سالن‌های ورزشی را برای تعالی رشته ورزشی کشتی در اختیار این رشته ورزشی قرار خواهد داد.

 

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *