داستان ادامه دار هنجار شکنی پیج های اینستاگرامی در استان/ رواج برخی ضد ارزشها به آرامی/مسئولان مربوطه برخورد کنند

هنجارشکنی در فضای مجازی استان توسط پیج های مختلف همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا به نقل از صبح زاگرس: نمی توان تاثیر پذیری فضای مجازی بر فضای واقعی زندگی مردم به ویژه جوانان را نادیده گرفت، بدون شک، به مرور زمان تاثیرات این فضا در زندگی واقعی مردم قابل لمس است.

کشور سازنده اینستاگرام محدودیت هایی را برای دسترسی جوانان و نوجوانان به این شبکه ایجاد کرد،اما این در حالی است که در ایران هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد، و نوعی ولنگاری مجازی را می تواند در این فضا شاهد بود.

جمعیت زیادی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این شبکه ها حضور دارند و فعالیت می کنند، و تا کنون تخلفات زیادی در این بخش شناسایی و متخلفان نیز بازداشت شده اند، اما با وجود تذکرات و هشدارهای مداوم مسئولان قضایی و پلیس فتا در استان و شهرستان های مختلف برخی از هنجارشکنی ها در فضای مجازی ادامه داردو نیاز است مسئولان قضایی به این موضوع ورود کنند.

یکی از صفحات اینستاگرامی که در استان فعالیت می کند و مخاطبان نسبتا زیادی دارد، اقدام به نوعی هنجار شکنی در این فضای پر مخاطبکرده و به نوعی در حال رواج دادن یک آسیب در سطح استان است.

برخی ضد ارزش ها به راحتی و آرامی در فضای مجازی استان در حال ترویج شدن است و این نیز می تواند آسیب هایی را به دنبال داشته باشد.

انتشار کلیپی از ورزش کردن بانوان در حالی که آقایان نیز در این سالن ورزشی حضور دارند را می توان ترویج برخی ضد ارزش ها قلمداد کرد.

انتظار می رود مسئولان قضایی و نظارتی استان با متخلفان فضای مجازی به صورت ویژه برخورد داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *