درگذشت دانشجوی جهادگر بسیجی گچساران بر اثر کرونا

عارف جعفری پور از جهادگران عرصه محرومیت زدایی و فعالان فرهنگی گچساران به لقاءالله پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا: عارف جعفری پور،دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد و از جهادگران بسیج دانشجویی گچساران بود که در راه خدمت به مردم در جریان مقابله با ویروس کرونا، از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

این جوان بسیجی در جریان مقابله با ویروس کرونا و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مؤمنانه،خدمات فراوانی به خانواده‌های محروم و نیازمند این شهرستان انجام داد و سرانجام خود نیز به کرونا مبتلا شد و پس از مدتی کوتاه به دیار حق شتافت.

پیام تسلیت بسیج دانشجویی به‌مناسبت درگذشت دانشجوی بسیجیِ جهادگر

انا لله و انا الیه راجعون

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید» درگذشت جوان مومن انقلابی جهادگر عرصه سلامت حاج عارف جعفری پور را خدمت خانواده محترم انقلابی و مومن جعفری پور تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده  از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

بسیج دانشجویی شهرستان گچساران و باشت هیچگاه خدمات شایان و انقلابی این جهادگر بسیجی را فراموش نخواهد کرد.

عارف عزیز رفتنت همه جهادگران دانشجو را به غمی بزرگ فرو برده که فقط  صبری از ناحیه خداوند آرامبخش نبودنت می شود.

بسیج دانشجویی شهرستان های گچساران و باشت

در ادامه هم مدیر گروه پرستاری دانشگاه آزاد گچساران در پیام تسلیتی هم نوشته است:

بسم الحی الغفور

هو الحی الذی لایموت

اختیاری در سفر نبود مرا

رشته ای بر گردنم افکنده دوست

منزلم گه کعبه سازد گه دیر

می کشد هرجا که خاطرخواه اوست

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

ستاره نیکی بلندا گرفت و از دسترس دور شد ، دانشجوی  بافضیلت و اندیشمند و پرتوان عارف جعفری پور  در دارالسلام مآوای گرفت .با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت نور دیده مان ،شادروان عارف جعفری پور  ما را در غصه جانگداز فرو برد. او که اسوه اخلاق و نیک خویی و انسانیت و تواضع بود، دردی ناتمام بر دلمان گذاشت. اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. به یقین خدمات ارزنده و درخشان آن دانشجوی وارسته همواره در یاد و خاطره جامعه دانشگاهی باقی خواهد ماند.

 او شیفته خدمت بود و با رنگی خدایی و فارغ از همه چیز، تمام تلاش خود را در راه خدمت به جامعه  مصروف می داشت. گر چه از دست دادن عارف مهربان و دانشجوی با اخلاق و دوست خوب ، دلخراش است و تحملش دشوار، اما این، همه او نبود. منش اخلاقی او، نگاه مهربانانه، لبخند ملیح بر لب، تواضع مثال زدنی و صدای آرام و دلنشین عارف  در کنار فکر بلندش او را بسیار دوست داشتنی کرده بود. فقدان این کوچک مرد بزرگ ، همه دانشگاهیان را اندوهگین ساخت.

این مصیبت بزرگ را به همه اصحاب علم و فضیلت و دانشگاهیان ،دانشجویان  و اساتید گروه پرستاری  و ارادتمندان به او، بخصوص به خانواده شریف و گرانقدرش و همه بستگان عزادار تسلیت می گوییم و از پیشگاه حضرت پروردگار علو درجات برایراین عزیز سفر کرده و سلامتی و صبر و اجر بازماندگان معزز را مسألت می‌کنیم. واز خدای مهربان؛ برایش جایگاه «رضوان من الله اکبر» را خواستاریم. و از یزدان منان مسئلت دارم  که روح پاک و بی آلایش آن گرامی را در «مقعد صدق» نزد خود جای دهد و خسارت فقدان او را به فضل خویش جبران نماید.

  لیدا قلی زاده، مدیر گروه پرستاری و همکاران در گروه پرستاری و مامایی

 دانشگاه آزاد اسلامی گچساران

وَاللَّهُ ذُو فَضْلٍ عَظِیمٍ

والسلام علیه و علی جمیع عباد الله الصالحین

درادامه نیز رییس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران درگذشت بسیجی جهادگر، دانشجوی نخبه رشته پرستاری و مسئول سابق معاونت‌ فرهنگی بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی را تسلیت گفت.

متن پیام حسین اسماعیلی  به شرح زیر است:

«خانواده معزز و والامقام عارف جعفری پور

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مزین به نام ایثارگران و مردانی است که در اعتلای آرمانهای والای اسلام همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های جهادی و انقلابی هرگز آسودگی و آسایش را بر نتابیدند. همان مردان بی ادعا و بصیری که برای شرکت در این آزمون بزرگ سر از پا نشناختند و خالصانه و عاشقانه برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت از مناطق محروم، راحت دنیای فانی را وانهادند تا رضایت حضرت حق را با لبخند بر لبان محرومین و مستضعفین به نظاره بنشینند. سلام بر آن جوانان مؤمن و انقلابی که در این مسیر متعالی و در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی عارفانه قدم نهادند و سرانجام نیز بر سر این پیمان جان مطهر خویش را تقدیم نمودند. طوبی لهم و حسن مآب.

اینجانب  به نمایندگی از جامعه دانشگاهی، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی ضمن اظهار تأسف و تأثر فراوان از درگذشت دانشجوی نخبه رشته پرستاری این واحد دانشگاهی ،مسئول سابق معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی و جهادگر عزیزمان  زنده یاد عارف جعفری پور، ارتحال این عزیز افلاک نشین را که در اردوی جهادی و حین خدمت به مردم خوب شهرستان گچساران به بیماری کرونا مبتلا گردید و در این مسیر جان خود را از دست داده به خانواده معظم و فداکار جعفری پور، جامعه بسیج و هیئات مذهبی تسلیت عرض نموده، از خداوند بزرگ برای این جوان درگذشته انقلابی و جهادی علو درجات و برای بستگان پاداش صابرین مسئلت دارم.

دکتر حسین اسماعیلی- ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گچساران.

این پایگاه خبری تحلیلی ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها با خانواده محترم، دوستان، جهادگران و جامعه دانشگاهی و بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد، این ضایعه دردناک را تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و همچنین صبر و اجر الهی را برای بازماندگان مسئلت دارد.

منبع: صبح زاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *