ریحان محمدپور ده بزرگ در نشست هم‌اندیشی با جمعی از قشقایی ها؛به عنوان فردی مستقل و دوستدار انقلاب و ولایمتدار در این عرصه انتخابات شرکت خواهم کرد/ مساله بیکاری در گچساران با راهکارهای علمی و با ارایه برنامه منسجم وکار ساز به سادگی قابل حل است

نشست هم اندیشی قشقایی ها با ریحان محمدپور کاندیدای میان دوره ای شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلام درتاریخ (۲۲ آذر ۱۳۹۹) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه گچساران، باشت با جمعی از قشقایی هانشست هم اندیشی برگزار کرد

در این نشست ابتدا پدیده انتخابات ۱۴۰۰ حوزه انتخابی گچساران وباشت و فعال جدی این دوره انتخابات به معرفی خود پرداخت.
محمدپور ، گفت‌‌‌:در روستای ده بزرگ متولد شدم ودوره تحصیلات ابتدایی تا دوره کارشناسی خود را در باوی یعنی در روستای ده بزرگ ، شهرستان باشت و وگچساران سپری کردم و سال ۱۳۸۰ با هدف خدمت بیشر به کشور عزیزم وهم استانی های خوبم و الخصوص همشریان شریف خود به تهران مهاجرت نمودم ودریکی از حوزه های ستادی قوای سه گانه مشغول به خدمت شدم.
این فعال سیاسی، اظهار داشت:با هیچ نماینده و جریانی مشکل اساسی ندارد و به عنوان فردی مستقل و دوستدار انقلاب و ولایمتدار در این عرصه انتخابات شرکت خواهم کرد.
محمدپور ، گفت:امروز مردم شریف نگران آتیه شغل و درآمد حداقلی و اولیه زندگی فرزندان خود میباشند و وطن خود و حکومت ونظام خود را دوست دارند و به اعتقاد بنده مردم شریف بای مردمی قانع وفهیمی هستند و شرایط فعلی کشور را درک می کنند ودرست هست که مشلاتی اقتصادی وجود دارد اما از وضعیت کنونی تحریمها وخشک سالی مالی کشور اطلاع کامل دارند و مردم همین آرامش و امنیت در مرزها و داخل را تحسین می کنند و با قومیت گرای وچند دستگی در مخالف و با شدت با این طرز فکر در منطقه و استان مخالف ومقابله خواهم کرد. وعامل اصلی عدم پیشرفت منطقه را ایجاد شکاف و نبود اتحاد بین طوایف و قومیت ها در منطقه دانست.
وی بحران اشتغال را مساله اساسی دانست و بیان کرد :مساله بیکاری در گچساران علیرغم شرایط سخت موجود انشاالله با راهکارهای علمی و با ارایه یرنامه منسجم وکار ساز به سادگی قابل حل است و دراین بین ودر جهت رفع حل بیکاری جوانان هیچ قوم و طایفه ای برای من تفاوتی ندارد.
کاندیدای انتخابات گچساران، در ادامه گفت: انشاالله در صورت اعتماد مردم وموفقیت در این دوره انتخابات کارگروهی محلی متشکل از اقوام و گروه های مختلف محلی برای چیدمان مدیران در منطقه و خارج از استان و ایجاد عدالت بیشتر در استخدامی ها در گجساران و باشت ایجاد خواهم کرد.وسعی خواهم نمود در موضوعات منطقه ای بنده صرفا نقش نظارتی داشته باشم ،و تمام امورات منطقه ای را به گارگروهای مربوطه که ازافراد مورد اعتماد خود منطقه که متشکل از تمام طوایف و اقوام تشکیل خواهد شد. خواهم سپرد ،وخود به عنوان وکیل و امین مردم باید پیگیر اموران مهم و اساسی ورفع مشکل اصلی(بیکاری و.) منطقه باشم.
وی افزود : برای بنده هیچ فرقی نمی کند که کدام یک از همشریانم چه قشقایی ها وچه باوی وچه بختیاری و یا بهبهانی وبویراحمدی ویا کهگیلویه ای یا … در منطقه مسئولیت بگیرند و یا فرزندان کدام به کارگیری شوند وهیچ کدام برای من فرقی نخواهد کرد و در این راستا انچه که مهم هست این است که تا جای که ممکن هست حق هیچ اقوام و طوایفی تضییع نشود .
وی افزود دربین قشقایی ها همیشه در طول تاریخ غیور مردانی شگفتی سازی بودند که حتی در حمله متجاوزان به بوشهر به کمک رئسعلی دلواری شتافتند و به کمک همین قشقایی ها بودند که دشمن را زمین گر وشکست دادند ودر ۸ سال دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم اسلام ،وطن وانقلاب خود نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *