شهیدی که بعد از ۳۷ سال به خانه برگشت:شهید علی چمبری اهل شهرستان بهمئی توسط تیم تفحص شناسایی شد

شهید اهل شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنابه نقل از صبح زاگرس؛پیکر مطهر شهید علی چمبری، از توابع بهمئی بعد از ۳۷ سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.

این خبر توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی،امام جمعه شهرستان و تعدادی از پاسداران دقایقی قبل به خانواده شهید اعلام شد.

 

 

شهید چمبری متولد سال ۱۳۴۲ است که در عملیات خیبر روز هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل شد و از آن زمان تاکنون پیکر مطهر ایشان مفقود بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این رابطه گفت:با توجه به اینکه قبلا آزمایش DNA از اعضای خانواده شهید گرفته شده بود،ظهر خبر شناسایی پیکر مطهر شهید توسط تیم تفحص به وسیله نتایج همین آزمایش به ما اعلام شد.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده افزود:فردا پیکر شهید از معراج الشهدای تهران به سمت اهواز  بعد از آن  طی مراسمی با شکوه به زادگاه خویش در شهرستان بهمئی منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط کرونا،سعی می کنیم مراسم با شکوهی در خور شأن مقام شهید با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

سرهنگ پسنده تصریح کرد:تاریخ دقیق تشییع پیکر مطهر شهید به زودی اطلاع رسانی می شود.

 

شهید چمبری  متولد روستای چم شهرو از توابع حوزه کت بخش مرکزی شهرستان بهمئی است که در مراسم امشب خانواده ایشان خواهان دفن پیکر شهید در روستای زادگاهشان شدند.
گفتنی است پدر و مادر شهید بعد از سالها چشم انتظاری دیده از جهان فروبستند.

تصاویر تکمیلی خبر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *