به مناسبت هفته دفاع مقدس سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با امام جمعه دهدشت دیدار کردند/سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه: اگر بخواهیم دفاع مقدس به دیده فراموشی سپرده نشود باید به عنوان یک فرهنگ و یک تفکر در جامعه دیده شود/حجه الاسلام وحدانی فر امام جمعه دهدشت:یکی از مهمترین وظایف سپاه حفاظت و حراست از اصل نظام است

 

 

صبح امروز پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهر دهدشت دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ در این دیدار حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما الهام گرفته از قیام عاشورا بوده است.

IMG-20200927-WA0067

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه عنوان کرد :جنگ ها هراندازه که شجاعانه و همراه با پیروزی باشد،اگر به دید یک جنگ دیده شود به تاریخ سپرده می شود.

 

وی افزود: اگر بخواهیم دفاع مقدس به دیده فراموشی سپرده نشود باید به عنوان یک فرهنگ و یک تفکر در جامعه دیده شود و نسل به نسل انتقال یابد.مقام عظمای ولایت از دفاع مقدس به عنوان یک گنج تمام نشدنی که باید استخراج شود و سالیان سال از آن بهره ببریم یاد می کنند.

IMG-20200927-WA0068

محقق زاده تصریح کرد:رزمندگان اسلام،فرهنگ ایثار و شهادت،قهرمانی،گذشت و فداکاری را ترویج دادندو ما وظیفه داریم آنرا استخراج و به نسل های بعدی منتقل کنیم.

 

 

حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت گفت : بسیاری از برادران پاسدار هستند که شاید بهتراز فرماندهان دفاع مقدس سینه سپر کرده و رشادت به خرج می دهند.

 

وحدانی فر با اشاره به آثار و برکات دفاع مقدس برای جامعه گفت: دفاع مقدس سند افتخار و نشانه هویت ماست و امروز ما با اتکا به خداوند و توانایی های داخلی دشمنانمان را در آن سوی مرز ها نگه داشته و با آن ها مبارزه می کنیم.

IMG-20200927-WA0064

وی اضافه کرد: این قدرت و ایستادگی در مقابل ابر قدرتان حهان را دفاع مقدس به ما داد و این درس را سلیمانی ها به ما داده و امام و مقام معظم رهبری می فرمایند که تا در مقابل دشمن ایستادگی نکنیم آنها عقب نمی روند.

 

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: در برهه‌ ای از زمان ما به ۱۹ هزار سانتریفیوژ رسیده و همان ها باعث شد که غرب پا پس کشیده و التماس برای مذاکره را مطرح کند.

 

وی با اشاره به لزوم ورود در فضای مجازی و کنترل این فضا گفت: در فضای مجازی نباید فقط دفاع کرد بلکه برخی از مواقع باید به دشمن تاخت و آن را عقب راند.

 

 

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: در سوریه نیز کارهای بزرگی صورت گرفته و برادران یمنی و سوری و عراقی ایستادگی می کنند و اگر مکتب دفاع مقدس نبود اکنون کربلا و نجفی در کار نبود.

 

وی با اشاره به ضرورت آشنا کردن نسل های امروز با دفاع مقدس گفت: ما در بیان معجزه هایی که شهدای ما آفریدند خوب عمل نکردیم و رهبری نیز این را در بیانات اخیر فرمودند که رشادت های جوانان دفاع مقدس را برای نسل های جدید بگوییم تا آنان نیز با اسطوره های خود آشنا شوند.

IMG-20200927-WA0066

 

وحدانی فر تصریح کرد: اگر امروز مساجد و نماز جمعه فعال است از دفاع مقدس است که جوانان ما این برکت ها را از جبهه ها به ارمغان می آوردند.

 

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت در ادوار مختلف به سر می برد. روزی صیادان ما اجازه ماهی گیری در هرمز نداشتند وامروز هر ناو و کشتی برای عبور از آبهای ما تا اجازه از جمهوری اسلامی نداشته باشد اجازه تردد ندارد.

 

امام جمعه دهدشت عناون کرد: اگر ما دفاع مقدس را فراموش کردیم مهمترین برهه از تاریخ ایران اسلامی را فراموش کردیم. دفاع مقدس این آموزش را به ما می دهد که بیشتر از هر سال پای کار باشیم.

IMG-20200927-WA0055

وحدانی فر گفت: یکی از مهمترین وظایف سپاه حفاظت و حراست از اصل نظام است وهر جایی از نظام نیاز داشته باشد ورود کرده و در راه رفع نواقص و مشکلات گام بر می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *