افتتاحیه هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه در ۲۱ آذر ماه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه: ویژه برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر با حضور انجمن های هنری و برنامه های متنوع  از ۲۱ آذر تا ۲۷ آذر برگزار می شود.

سید ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه پرداخت.

به گزارش حرف مردم،کاظمی‌جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اعلام کرد که افتتاحیه جشنواره فرهنگ و هنر شهرستان در تاریخ ۲۱ آذر ماه  در فرهنگسرای ارشاد واقع در کوی آزادگان برگزار می شود.

کاظمی‌جو افزود: در افتتاحیه مراسم همرا با برنامه‌هایی از قبیل تئاتر، موسیقی محلی و شاهنامه خوانی و نمایش طنز توسط هنرمندان شهرستان کهگیلویه  اجرا می‌شود و هر یک از انجمن‌های شهرستان با برپایی یک غرفه به ارائه توانمدی های خود برای بازدیدکنندگان می پردازند.

کاظمی جو با بیان اینکه فعالان هنرهای تجسمی در رشته‌های طراحی، تئاتر، کاریکاتور، نقاشی، مجسمه ‌سازی و دیگر رشته‌ها روزانه در محل نمایشگاه به خلق آثار مشغول می‌شوند، گفت: در اختتامیه هفته از آثار برتر تجلیل می‌شود.

کاظمی‌جوخبر از برگزاری کارگاه های تخصصی در رشته‌های  مختلف را از جمله برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر اعلام کرد و گفت:  پخت غذاهای محلی، نمایش دستاوردهای صنایع دستی و توزیع رایگان کتاب از برنامه‌هایی است که ادامه هفته فرهنگ و هنرتا روز پایانی صورت می گیرد.

کاظمی در پایان گفت: از مورخان، محققان، پژوهشگران و بخصوص نمایندگان ادوار مختلف شهرستان و مسئولین گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برای شرکت درآیین بزرگداشت هفته فرهنگ و هنر، دعوت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *