با ارسال پیام های جداگانه: نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه،هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پیام های جداگانه شروع هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

IMG-20200921-WA0026

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه وفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در پیام هایی جداگانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان کهگیلویه، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفتند.

 

در پیام حجت الاسلام والمسلمین نوذر باقری راد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه آمده است.

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.

 

یادآوری خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها، شهادت ها و ایثارگری ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.

 

نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام اسارت اهل بیت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریف و ولایی شهرستان کهگیلویه به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز تبریک گفته، از درگاه خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.

IMG-20200921-WA0027

بر پایه این خبر سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق نیزبیان داشتند؛ بی‌تردید تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی عاملی مؤثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود، آزادی خواهانی که با مقاومت سرسختانه و بی نظیر خویش توانستند طومار استکبار و دشمنان این مرز و بوم را در هم بپیچند و قدرت دفاع ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند و امروز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم و در صف مقدم رهروان امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر بایستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی شهرستان کهگیلویه، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزاده‌ها و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *