اطلاعیه آموزش و پروش شهرستان کهگیلویه در موضوع برگزاری کنکور سراسری+اطلاعیه

اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه جهت برگزاری کنکور سراسری اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه جهت برگزاری کنکور سراسری اطلاعیه صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به نام خدا

اطلاعیه مهم آموزش وپرورش دهدشت در موضوع برگزاری کنکور سراسری

والدین محترم توجه فرمایید آموزش وپرورش دهدشت با در نظر گرفتن همه شرایط و درک حساسیت ها با تمام توان و انرژی و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های شهرستان درصدد برگزاری کنکوری بدون حاشیه و در بستری از ارامش و امید خواهد بود بنابراین ضمن حفظ ارامش و تمرکز لازم موارد زیر را به جد مورد توجه قرار دهید؛

یک ؛ عنایت داشته باشید حتما داوطلبان ماسک همراه داشته باشند (حداقل دو عدد)

دوم؛ تمامی سالن ها و مدارس محل برگزاری کنکور راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه باز خواهد بود و تلاش کنید در وقت مقرر در محل برگزاری حضور داشته باشند.

سوم ؛با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور و شهرستان به دلیل ویروس کرونا از تجمع در محل های برگزاری کنکور جدا خوداری فرمایید و دقت داشته باشید از همراهی با داوطلب جز در مواقع لزوم خوداری فرمایید.

چهارم؛ دقت داشته باشید آموزش وپرورش دهدشت تمامی سالن ها را ضد عفونی کرده و تمامی صندلی ها قبل از شروع ازمون با دقت ضدعفونی خواهد شد و در این مورد نگرانی نداشته باشید.

پنجم؛آزمون امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی در بیست حوزه و به مدت چهار روز و صرفا در تایم صبح برگزار میشود و دقت کنید روز قبل نسبت به شناسایی محل حوزه امتحانی اقدام کرده تا صبح آزمون احیانا دچار مشکل نشوید.

ششم؛مجددا تاکید میگردد آموزش وپرورش دهدشت همه شرایط و امکانات را برای برگزاری آزمون کنکور بسیج کرده و در این مورد تردیدی نداشته باشید و به فرزندان خود در مجموعه آموزش وپرورش شهرستان اعتماد کامل داشته باشید.

هفتم ؛والدین محترم توجه داشته باشید مطلقا هیچ گونه وسایل اضافی غیر از مداد و پاک کن و ماسک همراه داوطلب نباشد.

هشتم ؛ مجددا و مکرر تاکید میگردد به دلیل شرایط کرونایی حاکم در سطح شهرستان از تجمع در محل های برگزاری کنکور در حیاط و محیط های پیرامونی اکیدا خوداری فرمایید.
روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *