سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند/شمار فوتی های کرونا در استان به ۲۴ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه امروز یک بیمار کرونایی هم استانی با سابقه بیماری آسم فوت نمود و شمار فوت شدگان کرونای استان به ۲۴ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: در هفدهمین روز از تیرماه ،۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۴۴۵ مورد گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز ۱۵۹ جواب تست کرونا از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شدکه موارد و درصد مثبت مانند روزهای قبل افزایش یافته است و حدود ۷۴ درصد موارد مثبت مربوط به شهرستان های گچساران و کهگیلویه و مابقی موارد در بویراحمد، چرام، باشت و لنده شناسایی شدند.

وی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی مانند شست و شوی مکرر دست ها ،رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم مسافرت به استان های مجاور که همه در وضعیت قرمز و یا هشدار هستند ، عدم حضور در تجمعات، عدم حضور در ادارات، نهادهای اقتصادی و مراکز بهداشتی درمانی بجز در موارد ضروری را از اقدامات مهم در پیشگیری از ابتلا به این بیماری عنوان کرد.

دکتر یزدان پناه یادآور شد: مردم نباید تصور کنند که با زدن ماسک احتمال ابتلا به این بیماری کاملا از بین می رود و برای کنترل و پیشگیری از کرونا باید همه توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *