عامل اصلی طلاق در استان کهگیلویه و بویر احمد چیست؟

دکتر هدایت خواه فعال فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تربیت نسل عاشورایی در خانواده ها نیازمند برنامه و مراقبت از فرزندان است،گفت: تربیت نسل عاشورایی و حسینی با حرف زدن و آرزو کردن اتفاق نمی افتد.
 ستار هدایت خواه صبح جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی که در مسجد و حسینیه سیدالشهدا شهر یاسوج برگزار شد در جمع مادرانی که به همراه کودکان خود به یاد علی اصغر نوایی لالایی سر می دادند، افزود: نخستین کار برای تربیت صحیح در خانواده ها آشنا بودن با شیوه های مناسب و کارامد برای تربیت فرزندان است.

وی یکی از روش های تربیت صحیح در خانواده ها را ایجاد روابط محبت آمیز با فرزندان عنوان کرد و گفت: وفاداری حضرت رباب (س) با امام حسین(ع) از جمله نمونه های بارز تربیت صحیح و اسلامی است که در میان سایر ائمه اطهار (ع) نیز موج می زند.

هدایت خواه اظهار کرد: مادران برای تربیت صحیح فرزندان خود باید قبل از ازدواج آموزش های لازم و اصولی را یاد بگیرند تا بتوانند نسلی عاشورایی را تحویل جامعه دهند.

این فعال فرهنگی ابراز داشت: رفتن بانوان به مجالس عروسی که با گناه همراه است هرگز نمی تواند نسل عاشورایی تربیت کند.

شبکه های ماهواره ای عامل اصلی برخی طلاق ها در کهگیلویه و بویراحمد است

وی به راه اندازی شبکه های ماهواره ای از سوی رابرت مرداک اسرائیلی برای تبلیغ بی بندباری در جامعه و از بین بردن تقدس خانواده ها اشاره کرد و افزود: شبکه های ماهواره ای عامل اصلی برخی طلاق ها در کهگیلویه و بویراحمد است.

هدایت خواه با اشاره به اینکه با حضور ماهواره در خانواده ها نمی توان سرباز امام زمان (عج) تربیت کرد، گفت: شبکه های ماهواره ای و بازیهای رایانه ای به دنبال به انحراف کشیدن نوجوانان و جوانان هستند و خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

وی در این همایش خطاب به مادرانی که کودکان خود را نیز به همراه داشتند، گفت: مواظب باشید فرزندان شما دشمن امام زمان(عج) بار نیایند و با تربیت صحیح آنان در آینده  نسلی عاشورایی در جامعه شکل بگیرد.

منبع: صبح زاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *