رکورد معاینه ۶۰۰۰دانش آموز استان توسط کاروان جهادی سلامت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان جهادی سلامت با معاینه ۶۰۰۰ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی کاری ماندگار از خود بر جای گذاشت.

هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از چندین ماه پیش آموزش و پرورش و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی برنامه‌ای مشترک را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: همکاران ما در آموزش و پرورش به صورت ویژه برنامه‌ریزی برای حضور کاروان جهادی سلامت در استان را در دستور کار داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور تعداد ۱۵۰ پزشک در استان برای معاینه تعداد ۶ هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: این تعداد پزشک در ۵ قرارگاه در دو روز کاری دانش‌آموزان را مورد معاینه قرار دادند.

زارع‌پور افزود: این دانش‌آموزان در تعداد ۱۰۲ مدرسه و ۶۰ روستا مورد معاینه قرار گرفتند که معاینات شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی و همچنین دهان و دندان و معاینات اولیه بود.

این مسئول گفت: اقدامی در نوع خود کم‌نظیر در استان ما صورت گرفت و آموزش و پرورش نشان داد که آمادگی هرگونه همکاری با خیرین را برای کمک به تعالی نظام آموزش و پرورش دارد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اکنون در بهترین حالت همکاری و تعامل با خیرین است و از آغاز سال تحصیلی جدید دو کار اساسی در سطح مدارس استان انجام داده است.

زارع‌پور گفت: یکی از این اقدامات تجهیز برخی از مدارس مناطق محروم استان به مدارس پیش ساخته‌ای بود که توسط خیرین به استان ارسال شده بود و آن هم نتیجه همکاری برای نزدیک شدن استان به خیرین مدرسه‌ساز بود.

وی اقدام بعدی را پذیرایی از اردوی جهادی سلامت بیان کرد و گفت: در آینده نیز چنین برنامه‌هایی را از سوی آموزش و پرورش و خیرین خواهیم داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *