تجمع اعتراضی مردم روستای طولیان در مقابل فرمانداری کهگیلویه/قطعی های مکرر برق و آب سبب اعتراض مردمی شد

صبح امروز جمعی از مردم روستای طولیان از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه به علت بی توجهی مسولان اداره آب فاضلاب روستایی واداره برق مقابل فرمانداری این شهرستان اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا، در این فصل از سال معمولا شاهد قطع برق و آب چه در شهر ها و روستا ها هستیم ولی نه به صورت مکرر یا به مدت چند ساعت که زندگی روزمره مردم به مشکل بخورد و عملا نتوانند کاری بکنند.

امروز ظهر تعداد زیادی از اهالی روستای طولیان به علت مشکل قطع مکرر برق و آب روستا که روزانه در مدت زمان چند ساعت قطع می شود، به فرماندار شهرستان کهگیلویه هجوم بردند و از عوم پاسخگویی مسئولین مربوطه شکایت کردند. قابل توجه اینکه این روستا با وجود فاصله ۶ کیلومتری از مرکز شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر با چنین مشکلاتی رو به رو است.

یکی از اهالی روستای طولیان در گفتگو با رسانه ها عنوان کرد که؛ متاسفانه برق این روستا از شهرستان چرام تامین می شود و روزانه شاهد قطع و وصل های مکرر هستیم که بیشتر مواقع این قطع و وصل ها باعث سوختگی وسایل خانگی هم می شود.

علی موسوی عضو شورای این روستا گفت؛متاسفانه بیش از چندین بار به بخشداری و اداره آب و فاضلاب روستایی مراجعه کردیم ولی جواب قابل قبولی  دریافت نکردیم.

یکی دیگر از اهالی روستا با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از عمر پر خیر و برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد اما متاسفانه روستای در ۶ کیلومتری این شهر قرار دارد و روزانه شاهد بی آبی هستیم به صورتیکه مردم این اهالی در بعضی از روزها ۱۰تا ۱۵ ساعت آب آشامیدنی ندارند.

مردم اهالی این روستا با گلایه از رفتار و پاسخهای برخی از مسؤولان اظهار داشتند و گفتند : انتظار ما این است که فردی را رئیس یک اداره بگذارند که در قبال مردم احساس مسئولیت بکند حداقل پاسخ درستی به مردم بدهد.

حال باید دید که مسولان شهرستان کهگیلویه از جمله فرماندار در این زمینه چه اقداماتی را انجام میدهد.

IMG-20190610-WA0043IMG-20190610-WA0047IMG-20190610-WA0037IMG-20190610-WA0034

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *