فرمانده سپاه فتح استان در جشن بزرگ نسیم رحمت: صدای خرد شدن نظام های لیبرال سرمایه داری شنیده می شود

جشن بزرگ نسیم رحمت با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد همراه با برنامه های شاد و متنوع در حسینیه عاشقان ثارالله دهدشت برگزار شد.
به گزارش حرف مردم، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کهگیلویه و باهمکاری هیئت قرآنی راهیان کربلا جشن بزرگ نسیم رحمت بمناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم ص و امام صادق (ع) همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.
سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان که بعنوان سخنران در این جشن حضور داشت در ابتدای صحبت خود با تبریک این عید بزرگ به مردم، گفت: امروزه دین اسلام در دنیا رو به گسترش است و این جشن و حضور شما در راستای گسترش و تبلیغ دین مبین اسلام است.
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اعتراض های اخیر مردم اروپا نسبت به سیاست های نظام های حاکم در این کشورها، افزود؛ دنیا مکاتب مختلفی را تجربه کرده است که یکی از آنها کمونیسم بود که گرایش به دین را به کلی نفی می کرد ولی بعد ۵۰ یا ۶۰ سال به زباله دان تاریخ پیوست.
خرمدل در ادامه گفت؛ امروزه نظام سرمایه داری مدعی است ولی دیدم که مردم در فرانسه علیه نظام سرمایه داری برخاستند و صدای خرد شدن استخوان های لیبرال سرمایه داری شنیده می شود.
سرهنگ خرمدل یادآور شد که؛ از سوی دیگر با ظهور مکاتب ساختگی رو به رو هستیم چون در حال حاضر در اروپا و بخصوص کشور انگلیس میل مردم برای گرایش به اسلام بیشتر می شود و برای همین داعش که مولود غرب و آمریکاست را خلق کردند تا به دنیا بگویند که اسلام وحشی اشت، ولی دین و آیین ما اخلاق مدار است و به حول و قوه الهی این مکرشان هم تحقق پیدا نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *