نشست خبری شوراشهر و شهرداری دهدشت با رسانه ها برگزار شد/پاسخ شهردار و شورا شهر به مسائل فرهنگی و عمرانی

عصر دیروز نشست خبری شورای شهر و شهرداری دهدشت جهت تشریح عملکرد یک ساله خود با حضور اهالی رسانه برگزار شد.
به گزارش حرف مردم، دیروز عصر نشست خبری شورا شهر و شهرداری دهدشت برگزار شد که اعضای شورا شهر و شهردار دهدشت پیرامون موضوع های مختلف پاسخگوی رسانه ها شدند.
یکی از مبحث های مطرح شده از سوی خبرنگاران عملکرد فرهنگی شهرداری و شورای شهر بود که در پاسخ به این سوال اسفندیار برخه شهردار دهدشت گفت؛ما ردیف بودجه فرهنگی نداربم و با استفاده از منابع دیگر سعی کردیم با برگزاری جشن‌ها در مناسبت‌های مختلف، جنبه های فرهنگی را در شهرداری حفظ کنیم.
در ادامه همین موضوع جمشیدی رئیس شورای شهر دهدشت عنوان کرد کا؛ فرهنگ متولی خودش را دارد ولی مجموعه شورا شهر و شهرداری با تعامل با نهادهای مسئول در زمینه فرهنگ و با کمک های مالی به سازمان های مردم نهاد فرهنگی به خصوص سازمان مردم نهاد بلادشاپور و ققنوس سعی داستیم و داریم که تعامل فرهنگی خود را حفظ کنیم.
یکی از موضوع هایی که در این نشست خبری مطرح شد و البته به نتایجی هم رسید بحث پر حاشیه آرامستان جدید دهدشت بود که با ادعایی از سوی مالک مبنی بر تملک شهرداری بر قسمتی از زمین ش و با ارائه مدارکی به شورا و شهردار دهدشت، بالوایه سخنگوی شورا شهر دهدشت اعلام کرد که طبق سندهای موجود از آرامستان در شهرداری دهدشت و اینکه کار ساخت و ساز آرامستان به سال های گذشته و شهرداراسبق برمی گردد، که حاضریم با تعامل با مدعی موضوع را حل و فصل کنیم.
شهردار دهدشت در خصوص بودجه شهرداری گعت: بودجه سال ۹۶ شهرداری نزدیک ده میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده که توانستیم با تلاش اعضای محترم شورا ۵۷ درصد بودجه را محقق کنیم و انشالله در شش ماه دوم نیز باقی آن را محقق خواهیم کرد.
شهردار دهدشت گریزی به هزینه های شهرداری در حوزه عمران پرداخت و گفت : در سال گذشته سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه عمران در بخش های جدول گذاری ،پل فلزی و سایر موارد هزینه کردیم و در بخش زیر سازی و آسفالت ۱۴۰ هزار متر مربع در سطح شهر کار شده است .
برخه با یاداوری همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری نیز گفت : ۱۰ چشمه دستشویی در پارک بلاد شاپور و پارک اسکان با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری احداث شد .
وی همچنین گفت : در بخش عمران و در حوزهای پارک محله ای ،پوشش سیل بند ،موزاییک فرش کارهای مهمی صورت گرفت که انشالله در طول سال و سال آتی نیز ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *