سردار واهبی زاده: این انقلاب با سوختن جسم شهدا در میدان مین به دست آمده

فرمانده عملیات پد خندق در هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: این انقلاب با این سمت‌هایی که در آن یدک کشیده می‌شود به راحتی به دست نیامده بلکه با جان دادن و سوختن وسط میدان شیمیایی به دست آمده است.

به گزارش حرف مردم، یادواره ۱۲ شهید روحانی این شهرستان با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده معزز شهدا در سالن اجتماعات حوزه علمیه دهدشت برگزار شد.

سردار شکرالله واهبی‌زاده در این یادواره با بیان اینکه نقش روحانیت در طول تاریخ بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: حتی دشمنان این نقش را درک کرده‌اند و جامعه بدون از روحانیت همانند جامعه بدون طبیب می‌ماند.

فرمانده عملیات پد خندق در هشت سال دوران دفاع مقدس، نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل عنوان و با بیان اینکه پیروزی‌های رقم خورده در جنگ‌ها به دلیل معنویت بالای رزمندگان بود، گفت: معنویت ما در جنگ هشت ساله مدیون طلاب بی ادعا، متقی، ساده‌زیست و ولایتمدار بود.

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی جنگ هشت ساله در صداقت و روحیه شهادت‌طلبی و قرآن‌شناسی بود، نه در شعار.

واهبی‌زاده عنوان کرد: در دفاع مقدس دشمن در تمام ابعاد بر ما برتری داشت اما از جهت معنویت، انقلابی‌بودن و فرهنگ عاشورایی ما بر کفر برتری داشتیم.

یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس با بیان اینکه روحانیت در تمام سطح در جنگ حضور داشتند گفت: علمای ما دوش به دوش رزمندگان باعث قوت و پایمردی دیگر رزمندگان در جنگ هشت ساله بودند.

وی خطاب به مسئولان گفت: این انقلاب با این سمت‌هایی که در آن یدک کشیده می‌شود به راحتی به دست نیامده، بلکه با جان دادن و سوختن وسط میدان شیمیایی به دست آمده است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *