رئیس بنیاد شهید کهگیلویه: بهره‌برداری از مرکز فرهنگی گلزار شهدای دهدشت در هفته دولت

به گزارش حرف مردم، سید کمال‌الدین دولتخواه ظهر امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت” خودآگاهی جامعه ناشی از قلم، اندیشه و وظیفه شناسی خبرنگارانی است که چشم بیدار جامعه‌اند و تحولات جامعه را انتقال می‌دهند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه، تصریح کرد: اگر شاخص‌ توسعه را میزان دانایی ملت بدانیم نقش رسانه در این دانایی بسیار ارزنده است.

دولتخواه رسانه را به مثابه تیغ دو لبه دانست و گفت: رسانه هم می‌تواند به فرایند توسعه کمک کند و هم در اضمحلال حکومت‌ها نقش داشته باشد.

وی، نقش رسانه در پاسداری از امنیت کشور را مهم تلقی و بیان کرد: فضای گفتمان مبتنی بر انتقاد سالم از بهترین وظایفی است که رسانه‌ها باید رعایت کنند، بسترسازی مشارکت و سلامت هر کشور به رسانه بر می‌گردد.

دولتخواه با بیان اینکه رسانه می‌تواند با حرکت و با خودآگاهی که به افراد جامعه می‌دهد به عنوان پژواک صدای مردم نقش بی‌بدیلی ایفا کند، گفت: در حوزه ایثار و شهادت خبرنگاران شهرستان همکاری خوبی دارند و قابل قدردانی است.

این مسؤول با اشاره به عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: این بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان وظیفه ذاتی خود می‌نگرد و با توجه به بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: یادواره‌های بخشی، شاخص و شهدای اقشار بر اساس دستورالعمل بنیاد تا پایان سال اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه افزود: همایش کارآفرینان ایثارگر در جهت حمایت از کارآفرینان برگزار خواهد شد.

دولتخواه تصریح کرد: مرکز فرهنگی گلزار شهدای دهدشت در حال تکمیل بوده و هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *