آیا از چاله به چاه می افتیم/آیا اعضا شورا شهر دهدشت پاسخ رای مردم را خواهند داد یا تسلیم سیاسی بازی خواهند شد

انتخاب شهردار دهدشت با حواشی زیادی روبه‌رو شده است و قرار است که امشب شهردار در جلسه اعضای شورا انتخاب شود.

به گزارش حرف مردم، این روز ها انتخاب شهردار دهدشت با حواشی زیادی روبه‌رو شده است و قرار است که امشب شهردار در جلسه اعضای شورا انتخاب شود.

طبق شنیده ها فشار جریان سیاسی منتصب به آقای منطقیان برای انتخاب کردن اسفندیار برخه به عنوان شهردار دهدشت همچنان ادامه دارد و گویا ۴ عضو شورای شهر دهدشت هم تسلیم این انتخاب شده اند.

بالوایه،جمشیدی،تقوی و آذریان رای و نظر مثبت خود برای شهردار شدن برخه فرد مورد حمایت محمود منطقیان اعلام کرده‌اند و باید دید امشب نتیجه نهایی انتخاب شهردار دهدشت چه سرانجامی خواهد داشت.

این در حالی است که خود اعضای شورای شهر دهدشت و سخنگوی این شورا بارها اعلام کردند که در انتخاب شهردار دهدشت جناحی و طایفه ای عمل نخواهند کرد اما در حال حاضر فرد انتخابی اعضا کاملا سیاسی انتخاب شده است.

حال باید دید که در جلسه امشب شورای شهر دهدشت انتخاب اصلح گرایی یا سیاسی بازی صورت می گیرد.

* انتخاب شهردار دهدشت از دریچه دوستان سیاسی عبور نخواهد کرد

محمد حسین جمشیدی عضو شورای پنجم شهر دهدشت با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به حواشی انتخاب شهردار دهدشت واکنش نشان داد و افزود:  انتخاب شهردار دهدشت از دریچه دوستان سیاسی عبور نخواهد کرد.

سخنگوی شورای شهر دهدشت با بیان اینکه متاسفانه ۷۰هزار جمعیت کهگیلویه هرکدام از دریچه ذهن خود به انتخاب شهردار نگاه می کند گفت: بدون شک از بین این ۱۸ نفر معرفی شده کسی انتخاب خواهد شد که سابقه مدیریت شهری داشته باشد.

وی ادامه داد شهردای انتخاب خواهد شد که در ارائه برنامه موفق بوده باشد وتوانایی جذب بودجه برای شهرداری را داشته باشد.

جمشیدی ادامه داد: شهردار آینده دهدشت کسی خواهد بود که نگاهش نسبت به انتخاب مسئول واحدها و معاونین بر اساس نگاه شایسته سالاری و پاکدستی و بدور مسایل قومی و سیاسی باشد.

جمشیدی با اشاره به اینکه در حال تحویل گرفتن مخروبه ای از شهرداری هستیم افزود: در جلسه شورا بودیم نامه ای دستمان رسید که دو رقم از بدهی شهرداری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون بوده است.

وی ادامه داد: تا چند روز آینده کل بدهی شهرداری را مشخص می کنیم و مردم را در جریان می ذاریم.

سخنگوی شورای شهر دهدشت خواستار فرصت ۶ماهه برای ساماندهی وضعیت شورا و شهرداری دهدشت گفت: شهردار منتخب هر کس باشد اگر تغییرات ملموس و مناسب نبود آن موقع ما را مورد بدترین نقدها قرار بدهید.

جمشیدی گفت: به خاطر انتخاب نشدن شهردار مورد نظر خود شروع به انتقاد و تخریب و تحقیر شورا نکنید.

 

* مردم به شورای جناحی و طایفه ای اعتماد نخواهند کرد/ دهدشت به وضعیت بدتر از گذشته مبتلا خواهد شد

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ‌ در حاشیه افتتاح سالن ورزشی دهدشت به حواشی وضعیت شورای شهر و انتخاب شهردار دهدشت واکنش نشان داد و افزود: اولین بار است زبان باز می‌کنم و از برادران شورای شهر درخواست دارم.

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: رئیس و اعضای شورای شهر به داد دهدشت برسید، فرصت‌ها زود گذرند و مسؤولیت‌ها به سرعت می‌گذرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر فارغ از مسایل جناحی، باندبازی و طایفه‌گری به رفع مشکلات شهر کمک کنند، گفت: مبلمان شهری دهدشت فرسوده و معیوب است.

هاشمی‌پور افزود: اگر شورای شهر دهدشت وارد بازی جناحی و مسایل حاشیه شد مطمئناً سرنوشت شهر بدتر از دوره گذشته خواهد شد و مردم به شورا اعتماد نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا برای رضای خدا تصمیم بگیرند و از هیچ قدرتی جز خداوند نترسند، گفت: منافع مردم و شهر را در نظر بگیرید بنده هم تمام قد پشتیبان شما خواهم بود.

 

منبع: کهگیلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *