پیام تبریک مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

به گزارش “افق دنا” سید حسین عادلی نسب در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر اللیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال.

پرده بگردان و بزن ساز نو

هین که رسید از فلک آواز نو

نسیمِ نوروز می‌وزد و عطرِ بهار می‌پیچد که خلقت به خلعتِ نو درآمده است و خونِ تازه در خاک، خروشان است. جهان؛ بدین بیداری و بهار، تبلور کلام‌الله است که: «وَ هُوَ الَّذِی أَحْیَاکُمْ ثُمَّ یُمِیتُکُمْ ثُمَّ یُحْیِیکُمْ» و سزاوارتر آنکه در این تولد دوباره، با تغییر و اندیشه ای نو، راه رستگاری بجوییم.
همکاران گرامی
حلول سال نو و آغاز بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را به همه شما همکاران عزیزم در شرکت توزیع نیروی برق استان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت، سعادت و سلامت از درگاه خداوند متعال برای تان مسألت می نمایم.
خداوند متعال را شاکریم که در طول سال گذشته همه ما را یاری کرد تا بتوانیم در سایه رحمت و لطف بیکرانش و با تلاش بی وقفه و همت شما همکاران دلسوز و متعهد، نسبت به خدمت رسانی به مردم شریف این مرز و بوم و تامین برق پایدار به عنوان یکی از زیرساخت های حیاتی جامعه کنونی اقدام نمائیم.
سال پیش رو نیز در صنعت برق سالی با مسوولیت سنگین برای تک تک شما همکاران عزیز در تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم شریف استان خواهد بود و برای تحقق آن به برنامه ریزی دقیق تر، سازماندهی منسجم تر و هدایت و نظارت بیشتر بر عملکرد و نتایج فعالیت ها نیازمند خواهیم بود.
آنچه مسلم است این مهم، ممکن نخواهد شد مگر به پشتوانه ی نیروهای توانمند، متخصص، فداکار، خلاق و با تجربه و ادامه نخواهد یافت مگر با همدلی، همکاری، هماهنگی و تلاش برای آینده ای روشن، لذا از همه شما همکاران گرامی خواستارم تمام همت، تعهد و جدیت خود را در سال ۱۴۰۲ نیز در صحنه خدمت مفید و خالصانه به میدان آورید و باردیگر زمینه سربلندی شرکت برق و مدیریت توزیع برق شهرستان را در پیشگاه خداوند متعال و مردم بزرگ و شریف استان و شهرستان فراهم سازید.

اینجانب فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را حضور یکایک شما همکاران گرامی و خانواده معززتان تبریک و تهنیت گفته، از خداوند منان برای شما عزیزان سلامتی و سعادت خواستارم.

       سید حسین عادلی نسب

مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *