انتقاد امام جمعه موقت دهدشت از عدم حمایت صنایع کوچک: صنایع کوچک توان پرداخت وام های با سود بالا را ندارند/ اقتصاد مقاومتی یعنی حمایت از صنایع کوچک

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت شهر دهدشت در اولین خطبه نماز جمعه این هفته، تکبر را یکی از خصلت های زشت انسان بیان کرد.

به گزارش حرف مردم، امام جمعه موقت دهدشت افزود: چگون انسانی که قبل از بدنیا آمدن از یک ماده نجس درست می شود و در دنیا نجاست را با خود حمل می کند و  بعد از مرگ موجودی بد بو تبدیل می شود، چگون در برابر خداوند تکبری می کند؟ و اگر انسان تکبر کند، سقوط خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور های جهان مثل آمریکا و کره شمالی وجود تکبر و خودخواهی است گفت: هر کجا که ایمان نباشد تکبر به وجود می آید.

امام جمعه موقت دهدشت در دومین خطبه امروز خود، اظهار کرد:صنایع کوچک در نظام اقتصادی دنیا از اهمیت زیادی برخوردارند و توسعه را به ارمغان می آورند و در بیشتر کشور های صنعتی و پیشرفته سعی بر گسترش و حمایت های مالی و معنوی از این صنایع کوچ است، در حالی که در کشور ما به این صنایع ارزشمند وام های با درصد بالا می دهند که این خلاف اقتصاد مقاومتی است و این در حالی است که در دیگر کشور ها وام های با سود خیلی کم به این صنایع اعطا می شود تا خط تولید این صنایع از کار نیفتد .

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: صبر و استقامت آنان در مقابل شکنجه حکومت بعثی عراق آنان را سرافراز و سربلند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *