نماینده مردم کهگیلویه در مجلس: احداث محورهای ارتباطی مناسب نیاز اولیه گردشگری در بهمئی

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بهمئی نیازمند احداث محورهای ارتباطی مناسب است.

به گزارش حرف مردم، عدل هاشمی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مردم بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بهمئی نیازمند احداث محورهای ارتباطی مناسب است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ایجاد تله کابین، پیست‌های دوچرخه‌سواری و قایق‌رانی در برم‌الوان، افزود: هر کدام از این زیرساخت‎ها، نیازمند زیرساخت‌های جاده‌ای است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: برای ورودی شهر لیکک چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی جذب کرده‌ایم که با اتمام این پروژه، سیمای شهر لیکک تغییر خواهد کرد و گردشگران بهتر می‌توانند از نقاط گردشگری شهرستان بهمئی بازدید کنند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام وجود دارد، از مسئولان حوزه گردشگری استان خواست تا در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان بهمئی در جذب گردشگران، گفت: ویژگی صنعت گردشگری کارآفرینی، اشتغال سریع و درآمد زیاد است و باید از این فرصت برای رشد اقتصادی این منطقه از استان بهره برد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  عنوان کرد: تنگ سروک، تنگ ماغر و دریاچه برم الوان از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهمئی به شمار می‌روند که همواره پذیرای گردشگران بسیاری در فصول مختلف سال هستند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *