نماینده کهگیلویه در شورای اداری: جامعه ای با این وضع بیکاری، چه به جناح بندی! / این جناح بندی ها برای استان های توسعه یافته است

سردار هاشمی در شورای اداری کهگیلویه با موضع گیری مسئولین در قالب جناح انتقاد کرد و گفت شرط توسعه در این شهرستان نشستن اصولگرا و اصلاح طلب در کنار هم است.

به گزارش حرف مردم، سردار هاشمی پور نماینده کهگیلویه با تقدیر از همراهی مسئولان بخصوص فرماندار کهگیلویه در پیگری وعده های داده شده به مردم، خبر از ملی شدن پروژه جاده قلعه رئیسی به دیشموک و قلعه رئیسی به پاتاوه داد که تامین منابع مالی این پروژه از عهده استان خارج بوده و توانستیم دستور صریح وزیر راه و شهرسازی را در خصوص این پروژه بگیریم.

سردار هاشمی در رابطه با بحث تونل خائیز گفت: این تول قرار است به پروژه پاتاوه به دهدشت به صورت تونل دوقلو متصل گردد که ما از یسمت خودمان و بهبهان از طرف خودش شروع بکار می کند که این مهم بعد اتمام جاده دهدشت به پاتاوه، شروع می شود.

هاشمی پور با بیان اینکه هنوز کار پتروشیمی بطور رسمی از سوی صنایع پتروشیمی به پیمانکار واگزار نشده و بدون از دست رفتن زمان پیمانکار آوردیم و شروع بکار کرد، به آنهایی که راه اندازی چنین پروژه هایی را ناممکن می خواندند، گفت: با مدد خداوند این پروژه شروع شد و در آینده هم خبر های خوش دیگری می شنویم.

هاشمی پور در پایان در خصوص آخرین وضعیت سیمان سپو گزار داد که: محصول این کارخانه از سیمان سیاه به سیمان سفید تغییر کرده و با تعاملات صورت گرفته و کمک های انجام شده شروع به کار می کند و در سال های آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *